fallback

Вижте най-лекото и най-бързо Porsche 911 Turbo S

Суперколата на TechArt има 800 коня под капака и развива 350 км/ч

Слуховете, че тунинг-ателието TechArt работи върху суперкола се оказаха истина. Германското студио разкри новия си проект, който всъщност е по-нататъшна еволюция на програмата GTstreet R.

Новият автомобил се нарича GTstreet R Flyweight (олекотено), като ще бъде пуснат в ограничена серия от 19 бройки, които заедно с 87-те обикновени GTstreet R ще посочват годината на основаване на компанията (1987).

Двувратката е базирана на Porsche 911 Turbo S от поколение 992, като е оборудвана с 6-цилиндров битурбо мотор с обем 3,8 литра. Стандартно той произвежда 650 к.с. и 800 Нм въртящ момент, но при GTstreet R и GTstreet R Flyweight мощността е увеличена до 800 к.с. и 950 Нм. В крайна сметка „олекотеното“ Porsche 911 Turbo S ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2,5 секунди и развива максимална скорост от 350 км/ч.

За да постигнат подобни показатели, инженерите на TechArt са сменили турбокомпресорите, филтрите и някои други дребни детайли, а също така да поставили нов софтуер в блоковете за управление на двигателя и трансмисията.

Освен това при GTstreet R Flyweight е оптимизирана геометрията на предното окачване. Стоковите амортисьори са заменени с койловъри Öhlins. Леките ковани джанти Formula VI Race Flyweight са с намалено тегло без пружини и са почти пет килограма по-леки в сравнение с предишната версия Formula VI. А ръчно заварената изпускателна система с превключваем клапан е с 2,8 килограма по-лека.

За подобряване на аеродинамиката колата получава нов сплитер, странични „криле“ и задно антикрило от поликарбонат, което може да променя позициите си (три на брой). Задните седалки също са премахнати и така този истински снаряд успява да свали общо 60 килограма от теглото.

И накрая, олекотеният пакет Clubsport, който е опция за обикновените GTstreet Rs, е част от оборудването на новата версия. Той включва седалки Recaro Podium CF с отпечатани на 3D възглавници, шестточкови колани, клетка за безопасност и пожарогасител. И тъй като колата е предназначена предимно за състезания, можете да се возите в нея със системата за защита на врата и главата HANS.

Още снимки на суперколата - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Тя и без тунинг едва ли ще добута 50 000 км, а какво остава след такова брутално качване на мощността и то забележи без да се пипа нищо по двигателя, който ще бъде консуматив, ако тази кола се кара. Всъщност това са колекционерски коли в малък тираж и ще красят на някой богаташ автомобилният му гараж.
  • #1
    Тесла фен ( преди 1 година )
    И живот на двг 50к км макс ама после на електрипките трябвало да им сменят батериите според смешниците
fallback
Последни