fallback

Това BMW X6 M не се притеснява от Urus и Purosangue

Под капака на доработения от ателието G-Power кросоувър се крият цели 900 к.с.

Германският производител BMW обяви наскоро, че започва да приема поръчки за най-мощния си сериен модел за всички времена – кросоувъра XM във версията Label Red. Дори производството на модела вече стартира далеч преди очакваната официална премиера в края на годината. Моделът осигурява мощност от 748 к.с. и 1000 Нм въртящ момент благодарение на 4,4-литров V8 с двойно турбо (653 к.с. и 800 Нм) и електромотор.

 

 

Има обаче и други, по-мощни BMW, но разбира се, след намесата на тунинг ателиета. За едно такова информира Autoevolution. За разлика от оригиналния си предшественик, който проправи пътя за кросоувър купета, последното поколение BMW X6 вече не е нишов автомобил. Той има някои преки съперници в полезрението си - Mercedes GLE Coupe, Porsche Cayenne Coupe и Audi Q8. Съперници по-скоро по отношение на представянето, защото определено няма да спечели конкурси за красота.

Предлагано като по-малко практична и по-скъпа алтернатива на X5 M, BMW X6 M е в общи линии същата кола под кожата, подобна на „купе“. Включва същото задвижване, използва идентична трансмисия и се радва на същата M-настроена система за задвижване на четирите колела xDrive.

 

 

Това не означава, че ще надмине съперниците всеки път, не и с налични 625 к.с с 4,4-литровия V8 двигател с двоен турбокомпресор на X6 M с въртящ момент от 750 Нм и с ускорение до 100 км/ч за 3,8 секунди. С опционалния M Driver's Pack ще достигне максимална скорост от 290 км/ч.

Стандартното BMW X6 M може да има достатъчно „сила“, за да се справи с някои екзотични модели от предишно поколение, но работата на тунинг ателието G-Power прави нещата да изглеждат по друг начин. С обновяване на турбокомпресор, нови тръби, изпускателна система, пренастроен софтуер, тунерът може да увеличи мощността до впечатляващите 900 к.с.

 

 

Тогава вече BMW X6 M G-Power има достатъчно сила, за да предизвика Lamborghini Urus, Ferrari Purosangue и Aston Martin DBX707. Според информация на ателието тази кола на снимките има 820 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Не се разкрива ускорението, но се предполага че за близо 3 секунди достига 100 км/ч.

Премахването на ограничителя на максималната скорост (Vmax - speed limiter) е в списъка с опции, както и звука на ауспуха за по-забележимо присъствие. G-Power може също така да замени M волана със собствен такъв, изработен от въглеродни влакна, допълнен с лостчета за превключване и LED осветление.

 

 

Ателието предлага и други доработки, но не и промени по екстериора, защото все пак знаят как да го поддържат елегантно, завършва Autoevolution.

 

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    До 3 може и да има такъв 12 цилиндров мотор за него но моторите са предимно два 6 цил хибрид с 780 к.с. и 8 цилиндров пак хибрид с мощност 1014 к.с.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Глупаво е да се сравнява доработен от тунинг ателие автомобил такива които са стокови.Няма как доработен и набит с големи компресори,охладители и други чипове и компютри управляващи двигател и скоростна кутия да не доведат до конглокентни и по-добри показатели от стоков автомобил.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    До 4 с кво го пляска с голо дупе по ауспуха ли?Стокова Х5 или Х6 могат да гледат само красивата задница на Уруса.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Видях в carwow x5м стоково си пляска Uros как
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Само Ферарито е с V 12
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Еми другите два модела да не са с по-голям обем.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Обема няма заместител тия турбинирани миксери са еднодневки.
fallback
Последни