fallback

Какви изненади крие третото поколение на Mitsubishi Outlander

Японският SUV е сравнително надежден, но има някои недостатъци

Третото поколение на Mitsubishi Outlander се появи на пазара през 2012 г., а след това претърпя три сериозни модернизация. Донякъде и заради популярността на своите предшественици той се радва на интерес на пазара на употребявани автомобили, като минава за надежден модел. Той обаче си има недостатъци, категорични са експерти.

Боята на Outlander е доста здрава, но хромът бързо се отлепва заради реагентите, които се изсипват по пътищата през зимата. Защитата срещу корозия на дъното е слаба, така че след закупуване на употребяван автомобил е желателна допълнителна обработка. Предното стъкло бързо се покрива с драскотини и дори може да се напука при затопляне на интериора в студено време.

Що се отнася до двигателите, третият Outlander се продава с двигатели от 2 литра (146 к.с.), 2,4 литра (167 к.с.) и 3 литра (227 к.с.). По-слабите версии разчитат на вариаторна скоростна кутия и задвижване на предните колела, докато мощният V6 работи с 6-степенен автомат. Проблемът при всички мотори е резервоарът на охладителната система. Освен това, първите два агрегата нямат хидравлични повдигачи, така че след 100 000 км трябва се прави реглаж.

Големият мотор също може да изненада неприятно. Той е ремък и в случай на късане клапаните се срещат с буталата. Да, и уплътненията на разпределителния вал изтичат често. Стойките на двигателя издържат само 60 000–80 000 км. При 2,0-литровия вариант техният ресурс е поне два пъти по-дълъг.

Вариаторът JF011E не създава сериозни проблеми. Първоначално обаче той беше инсталиран без допълнителен охлаждащ радиатор. И това доведе до прегряване, появата на точкуване върху конусите и повреда на лагера. Що се отнася до работната течност, тя трябва да се сменя на всеки 30 000 км, в противен случай клапанът на помпата се поврежда заради замърсяване.

Сериозни проблеми с окачването няма, но трябва да се внимание на лагерите на задните колела - те се износват след 70 000 км. Същото се отнася и за механизмите на ръчната спирачка, интегрирани в задните апарати. Самата ръчна спирачка е проблем като цяло и дори се наложи сервизна акция. Като цяло, третото поколение на Mitsubishi Outlander е добра покупка, но някои агрегати и системи изискват специално внимание и внимателна поддръжка.

fallback
  • #6
    К.Димитров ( преди 1 година )
    Дайте оценка за първото поколение!
  • #5
    Попай ( преди 1 година )
    То като прочетеш, че имат "резервоар на охладителната система", "уплътненията на разпределителния вал ИЗТИЧАТ често" и ти става ясно колко е грамотно момчето
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Повърхностна статия , автомобила има и добър 2,2 дизел също така и хибрид доста продаван в Европа не са споменати.Карам дизел от 2014 до момента .
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Имаше и електрически или хибрид, в Холандия като бях съм ги виждал.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Да му имам работата на Петърчо - пуснал е в гоогле транслате безсмислена за българите американска статия, защото двигателите от 2,4 и 3,0 литра никога не са внасяни у нас и в ЕС. Що ни губиш времето бе киртак?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    "Японският SUV е сравнително надежден, но има някои недостатъчно надежден, но има някои недостатъци" => Петърчо, захарен мамин, последно надежден ли е или не е. Чий си там в редакцията, че ти търпят толкова години неграмотността и излагаш всички ви...(?)
fallback
Последни