fallback

Какво се обърка по пътя към серийно производство?

10 концептуални модела, които загубиха част от чара си преди да стигнат до конвейера

По дефиниция концептуалният автомобил изследва пътищата, по които производителите на автомобили могат да поемат, докато работят върху своята следваща дизайнерска идентичност. Някои са създадени просто, за да привлекат обърнат внимание към съответната автомобилна компания, докато други показват какво ще се случи.

Често обаче ключови дизайнерски стилистики и драматични елементи се разводняват или изчезват при превръщането на концептуален автомобил в сериен модел. Британското издание Autocar посочва 10 такива примера.

10 концептуални модела, които загубиха... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    пропов ( преди 1 година )
    Изисквания за безопасност на пътници , че и на пешеходци. Това осакатява много от красотата на прототипите. Има и фактори като пригодност на формите и материалите към машинно едросерийно производство. Затова екзотичните марки са супер скъпи. Много от частите им не се правят на конвейр, а ръчно. Обаче при посочените примери и серийната версия е доста успешна - интересна и нестандартна.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблемът е че прототипите обикновено се изработват от материали, които не са подходящи за масово производство.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо не се е объркало, Петърчо! Простото технологиите, стандартите, пазара и сметките за себестойност си вземат своето. Но ти откъде да знаеш, както изглежда си още в пети клас, а покрай пандемията с това дистанционно обучение изглежда като да си в още по-малък клас...
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    При Мустанг, Плимут, Ситроен, а и Приус крайните варианти са по-добри от концепциите. БМВ също не е никак зле.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    При БМВ-то определено производствената версия е по-красива и пропорционална от концепта.
fallback
Последни