fallback

Renault превръща класики в електромобили

Цената за трансформацията започва от 11 900 евро, гаранцията е две години

Френската компания Renault предприе интересен ход като обяви, че в партньорство със специалистите по електрически превозни средства от R-Fit ще пуснат комплекти за трансформация на емблематичните Renault 4, 5 и първото поколение на Twingo в изцяло електрически коли.

 

 

Преобразуването на Renault 4 е с електрически мотор, който заменя стария двигател, без да се докосва оригиналната трансмисия. Автомобилът ще има 10,7 кВт/ч литиево-желязо-фосфатна (LiFePO4) батерия с напрежение 105 V, електронен индикатор за зареждане на батерията и вградено зарядно устройство, което може да достигне 100% за три часа и половина в домашни условия с 16 A ток и напрежение 220 V.

Гаранцията на колата е две години, а пробегът е около 80 км, като от Renault уточняват, че теглото остава непроменено.

 

 

Хюг Портрон - директор на Renault Classic, казва: „Ние сме особено ентусиазирани от идеята за пускане на електрически комплекти за преоборудване, които ще позволят както на автомобилните ентусиасти, така и на по-младите поколения да шофират по френските пътища в нашите емблематични Renault 4, Renault 5 и Twingo. Извън подхода на кръговата икономика, електрическите комплекти за преоборудване са решение за комбиниране на удоволствието от шофирането, спестяванията и надеждността, без да се променя стилът, както и вечните оригинални линии на тези икони“.

 

 

От Renault споделят, че началната цена на комплекта за Renault 4 е 11 900 евро и вече може да се поръчва, за Renault 5 ще бъде пуснат в продажба във Франция през септември, а за Twingo на по-късен етап. R-Fit разполага и с комплект за Citroen 2CV, наличен от 8900 евро.

От компанията информират, че след преминаване на различни тестове за сертифициране на Френския технически съюз за автомобили, мотоциклети и велосипеди (UTAC) това преобразуване предлага ниво на безопасност, което отговаря на пазарните стандарти.

 

 

След като превозното средство бъде преоборудвано, собственикът получава всички необходими документи за сертифициране и регистрация, посочващи вида гориво като „електричество“, а не бензин.

 

 

fallback
  • #8
    maini4ka ( преди 1 година )
    Чудесна идея! Добра новина!
  • #7
    Бай Х ( преди 1 година )
    Рено 2023=Високи цени и ниско качество,струва ли си въобще ???
  • #6
    Гост ( преди 1 година )
    Не разваляйте хубавите класики с батерии и електромотори.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Хахаха 80 км пробег. Ама то много бе. Зимата колко? На половина поне. Само ще направя леко сравнение с електрическото ми колело, което има пробег 180 км с един заряд на батерията. Правете сметка тези колко са зле, а колко още по-зле трябва да си, че да си развалиш класиката махайки мотора и да я правиш електрокар с който можеш само до магазина да ходиш, ако е по-близо.
  • #4
    превръщане по рено ( преди 1 година )
    лепът и на капака електрифицирана минджа и готово!
  • #3
    онзи ( преди 1 година )
    не е сигурно това с регистрацията в нашия КАТ ще измислят нещо за да не стане. 500 лв струва да се пререгистрира кола, която се води товарна по документи а реално не е...
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Да, гроздето е кисело, знаем.
  • #1
    Ужас ( преди 1 година )
    и неква грозна капачка на зарядното изплескана отзад на ъгъл :D
fallback
Последни