fallback

Компанията на Бекъм превърна рядко Bentley в електромобил

Произведени са само четири купета S2 Continental

Компанията Lunaz Design, специализирана в превръщането на ретро коли в електрически, представи поредното си творение. Този път британците финализираха най-редкия класически автомобил, превръщан някога на ток - Bentley S2 Continental от 1961 г., съобщи на официалната страница в Instagram компанията Lunaz Design, в която един от акционерите е футболната звезда Дейвид Бекъм.

 

 

Купето Bentley S2 Continental е рядък колекционерски модел, като са произведени само четири екземпляра. Вместо 6,2-литров, V8 двигател вече е монтиран електрически мотор с мощност 400 к.с. Батерията от 80 кВт/ч осигурява пробег от 400 км.

Купето е станало двойно по-мощно и ускорява до 100 км/ч за 6,9 секунди. Това е една от причините, поради които окачването и спирачките са подобрени - необходима мярка, за да се осигурят възможности за управление в съответствие със съвременните стандарти.

 

 

Окачването е електронно регулируемо, докато спирачките разполагат с шест-бутални апарати отпред и четири-бутални отзад, заедно със система за регенериране на батерията. Настройката на Bentley Continental S2 включва и инсталирането на модерно електрическо серво управление.

Визуално Bentley S2 Continental не е променен и е в първоначалното си състояние. Интериорът е тапициран със скъпа кожа и дърво, а на арматурното табло се появяват индикатори за мощност и резерв на електроенергия.

 

 

Това не е първото Bentley S2, превърнато в електрически автомобил от специалистите на Lunaz Design, които стартираха работа през 2018 г., но досега само седаните и лимузините на марката бяха тунинговани по този начин.

В допълнение, компанията електрифицира британски икони като Roll Royce Phantom V и Silver Cloud, Jaguar XK120, Bentley Continental и Aston Martin DB6. Нито един от тях обаче не е толкова предизвикателен, колкото този Bentley S2 Continental от 1961 г.

 

 

Преработеният автомобил има интересна история, като е поръчан от първия си собственик през 1961 г. от водещия лондонски конструктор на каросерии Джеймс Йънг. Това са времена, когато колите не се произвеждат изцяло от производителите на автомобили, които вместо това доставят „подвижно шаси“ на производителя на каросерии, за да завърши купето въз основа на спецификациите на клиентите. Това обяснява редкостта на този автомобил, който можеше да бъде още по-рядък, ако собственикът не беше променил мнението си.

Първоначално той иска каросерия с четири врати, но променя решението си в последния момент. Интересното е, че и четирите екземпляра на S2 Continental са с две врати. Колата сменя собствениците си няколко пъти през следващите години и пътува до Германия и Япония, преди да се върне във Великобритания.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
fallback
Последни