fallback

Италианци представиха конкурент на Ferrari и Lamborghini

Angelelli D2 Granturismo ще развива до 850 к.с. на цена от 580 000 евро

Италианският производител Angelelli Automobili представи нов хиперавтомобил, нарича се D2 Granturismo Superperformante и е вторият модел, на компанията базирана в Рим и Остин, Тексас в САЩ.

 

 

Разработен с множество патентовани технологии и засега хомологиран само за писта, D2 Granturismo се насочва към конкуренти като Ferrari, Lamborghini и Porsche по отношение на производителност и финес. Компанията рекламира своя проукт така: „Нашето Granturismo няма да бъде „просто“ спортна кола, ще бъде начин на живот, костюм по мярка, икона на елегантността. Новият Granturismo Superperformante съчетава авангардна технология, изключителна производителност, произведено в Италия и лукс“.

D2 Granturismo може да бъде поръчан в две конфигурации – бензинов с 600 к.с., 5,7-литров V8 битурбо двигател и задвижване на задните колела. Ускорението до 100 км/ч е за 2,8 секунди, а максималната скорост - 330 км/ч. Вторият вариант е хибрид Sport с 5.7-литров V8 битурбо агрегат и 280 к.с. електрически мотор за комбинирана мощност 850 к.с. и задвижване на всички колела. Тук ускорението до 100 км/ч е за 2,5 секунди, а максималната скорост 350 км/ч. Базовата цена на първия модел е от 450 000 евро, а за хибридният Sport - от 580 000 евро.

 

 

С дължина 4,6 м, ширина 1,96 м и височина 1,22 м, D2 се характеризира с типичните пропорции на италианските гранд турър. Дългият преден капак, мускулестите страни и събраната опашка напомнят за дизайна на Ferrari 812 Superfast и Maserati Granturismo, но с интерпретации.

Според описанието на производителя цялата конструкция на автомобила е нова. Рамката е от единична конструкция без фуги, заварки или винтове и е направена с 3D технология от титаниево-алуминиева сплав. Проектирано със софтуер, наречен Smart Design, според Angelelli шасито има по-голяма твърдост в точките на напрежение и е по-леко там, където напрежението е по-малко. Резултатът е автомобил, който тежи само 1350 кг и 1300 кг в хибридната версия Sport.

 

 

За по-добра аеродинамика 20 движещи се повърхности се регулират от електроника при ускорение, висока скорост и спиране, като променят притискащата сила. Освен това има осем превключвателя на потока, които могат да действат като аеродинамична спирачка, като намаляват напрежението върху спирачната система.

Налична е 360° видео камера, а D2 е без огледала и вместо това използва GPS сензори, централна електронна система и високо усъвършенстван софтуер за подобряване на цялостната безопасност. Интериорът е колкото минималистичен, толкова и луксозен, с тапицерия от кожа и плат, която може да се персонализира напълно.

Според производителя гамата скоро може да се разшири с въвеждането на водороден вариант и 100% електрически със задвижване на четирите колела и мощност около 1087 к.с. Angelelli твърди, че автомобилът е тестван над 150 000 км виртуално на писти, създадени специално за проекта, кактои и на най-известните трасета в света.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

fallback
  • #2
    Бай Иван ( преди 1 година )
    Ако поръчам 2, ще имали отстъпка за количество?
  • #1
    Супер Анонимен ( преди 1 година )
    Тестван виртуално,брех:)))))
fallback
Последни