fallback

Pagani разкри още една от петте Huayra Codalunga

Суперавтомобилът с „дългата опашка“ се отличава с интериора от кафява кожа

Италианската марка Pagani показа втората от планираните само пет суперавтомобила Huayra Codalunga, който е в процес на изграждане. Продаден е всеки екземпляр, преди дори да бъде разкрит, като бъдещите собственици са платили поне 7 милиона евро.

 

 

Вторият суперавтомобил се отличава с фин екстериор, а отзад с черна акцентираща лента, обвиваща каросерията и опасваща кръглите, извити задни светлини и емблематичните за марката четворни ауспухови тръби. Каросерията на Huayra Codalunga е изработена от леки композитни материали, а удължената задна част изисква инсталирането на удължен капак на двигателя.

Pagani винаги е бил известен с производството на едни от най-добрите интериори на пазара и това не е изключение. Голяма част, включително части от арматурното табло, панелите на вратите, волана и седалките са тапицирани с кафява кожа, върху която Pagani акцентира с тъмни въглеродни влакна, както и раирани вложки на седалките. Други акценти са полиран алуминий, виждат се и детайли от полиран карбон, а специален акцент е дървената облицовка на скоростния лост.

 

 

Pagani започна производството на Huayra през 2011 г. От тогава компанията пусна няколко итерации, като хиперавтомобилът ставаше по-мощен и способен с всеки нов модел. Миналото лято Pagani впечатли автомобилния свят с представянето на уникална версия на Huayra, наречена Codalunga, което означава „дълга опашка“ на италиански.

Автомобилът е създаден по молба на двама редовни, но неназовани клиенти, които през 2018 г. поискаха Pagani с елегантен дизайн, напомнящ за страхотните състезателни коли от 60-те години на миналия век. Клиентите работиха в тясно сътрудничество с отдела за специални проекти на италианската марка, известен като Pagani Grandi Complicazioni, в продължение на две години, за да измислят окончателния дизайн.

 

 

Задвижването на Huayra Codalunga е мощен средно монтиран 6,0-литров V12 двигател с мощност 840 к.с. и въртящ момент от 1100 Нм, съчетан със 7-степенна секвенциална скоростна кутия Xtrac. Но освен впечатляващите характеристити, истинската привлекателност на Pagani е стилът на автомобила.

Вторият Codalunga е с 360 мм по-дълъг от базовата версия Huayra Coupé, а колата тежи само 1290 кг. Липсва решетка за задната част, която разкрива лекия титаниев ауспух с керамично покритие с тегло само 4,4 кг.

 

 

През септември миналата година Pagani представи наследника на Huayra – Utopia, друг суперавтомобил с V-12 двигател. Компанията планираше да пусне електрическа версия, но се отказа от тези планове, позовавайки се на липсата на търсене и „липса на емоции“ за EV.

 

 

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    лудница
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    "Компанията планираше да пусне електрическа версия, но се отказа от тези планове, позовавайки се на липсата на търсене и липса на емоции за EV."Респект за Пагани !!!
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност колата си е чисто немска, защото всичко и е AMG
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-обичам, като някои оризоядец се изцепи, италианците не могат да правят коли. Те на :)
fallback
Последни