fallback

Mahindra Major показа на Hummer H2, че размерът не винаги е от значение

Индийският офроудър издърпа огромния всъдеход в тежка ситуация (ВИДЕО)

Повечето хора биха предположили, че Hummer H2 е по-добър офроудър от Mahindra Major, който е с по-малки размери, като е базиран на оригиналния Jeep CJ3B. В този случай обаче моделът на Mahindra се оказа по-подходящ при прекосяване на река в Индия.

Видео от любопитната случка се появи в YouTube, като в него се виждат Hummer, заседнал в плитък участък от вода, който би трябвало да е лесен за преминаване на H2. Шофьорът обаче явно е допуснал грешка и вероятно големият автомобил е заседнал между камъни на дъното. И дори системата за задвижване на четирите колела на офроудъра не може да го освободи.

За щастие, наблизо има Mahindra Major, който се притича на помощ. Шофьорът му закачи куката за теглене на хамъра и започна да тегли. По-малкият всъдеход започва да измъква голямата машина, но при първия опит загасва. При втория шофьорът на Mahindra дърпа силно и с помощта на водача на Hummer, който леко ускорява, успява да издърпа H2 над скалата, зад която изглеждаше, че е заседнал.

Mahindra може да е много по-малък и да има по-малко мощност от Hummer, но е лек и изглежда има по-висок просвет. Освен това явно е оборудван с джанти и гуми, много по-подходящи за офроуд от тези, монтирани на този Hummer.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    И военната версия е диария в сръвнение например с Тигър или Барс,Защото реално те са му конглокенти.А тези като на видеото са за кравари с малки пикала.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Хамъра (цивилната версия H2, H3) е един от най калпавите джипове правени някога. Инженерно недоразумение от където и да го погледнеш. И сегашния новия на ток и той е зле. Виж старата военната версия H1 е друга работа.....
fallback
Последни