fallback

Subaru празнува 50 години задвижване на всички колела с бензинов модел

Специалната версия Forester XT-Edition е с 1,8-литров двигател с мощност 174 к.с.

Японската компания Subaru празнува 50 години производство на автомобили със задвижване на четирите колела със специална версия на популярния кросоувър Forester, достъпен засега изключително за японския пазар.

 

 

Subaru Forester от пето поколение беше представен през 2018 г. и получи фейслифт през 2021-а, което означава, че ще остане на пазара още няколко години, преди да се появи следващото поколение. Не е ясно дали XT-Edition ще се предлага и в други държави.

XT-Edition е боядисан в Geyser Blue, което го прави първият JDM (Japan Domestic Market) модел с този цвят, първоначално въведен в Северна Америка. За бъдещите собственици, които не харесват синьото, се предлагат опции в бяло, сиво и черно

 

 

Subaru Forester XT-Edition 2023 е базиран на местното ниво на оборудване Sport и може да бъде визуално разграничен с асортимент от черни акценти, включително рамката на предната решетка, релсите на покрива и капаците на страничните огледала. Има черно и около фаровете за мъгла, джантите са 18-цолови алуминиеви с тъмно покритие.

Базиран на обновения модел, представен в Страната на изгряващото слънце в средата на 2021 г., Forester във версия XT-Edition е оборудван стандартно с пакета EyeSight Safety Plus, включваща цифрова камера за обратно виждане.

 

 

XT-Edition е с 1,8-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с мощност 174 к.с. и въртящ момент от 300 Нм. Задвижването е на всички колела чрез безстепенна трансмисия (CVT), известна още като Lineartronic, и системата Symmetrical AWD на Subaru. Първото Subaru със система за задвижване на всички колела е Leone Estate през 1972 г., последвано от много други AWD модели през следващия половин век.

Кабината с тъмна окраска се отличава с тапицерия от водонепромокаем плат/синтетична кожа за седалките със сребристи контрастни шевове, вложки в алуминиев стил на централния панел и метални акценти на арматурното табло.

 

 

Багажникът е с водонепромокаем под, така че може да се превозва екипировка като сноуборд, планински обувки или ски, без опасност от „надводняване“. Интересно е, че XT-Edition няма информационно-развлекателна система, на има цифрово огледало в стандартното оборудване.

Включвайки 10-процентния данък върху потреблението в Япония, специалното издание се продава за 3 355 000 йени, което прави около 24 000 евро.

 

Още снимки на Subaru Forester XT-Edition - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Който разбира, знае, че Сопару е най-безсмислената марка на пазара. Същата липса на мисъл, налична в главите на купувачите и.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Прекрасна машина онзи ден видях outback седан. Красота.
  • #9
    Мда ( преди 1 година )
    Като си взех първото Субару, един познат ми вика - що се набута с това, няма ги по-моргите, от къде ще вземаш части втора ръка? - ей това е водещо за българина да харесва една кола - да я има по моргите, за части втора ръка!И кварталните "майстори" да го знаят модела, че иначе трябва да се ходи по истинските сервизи! Та на такива типажи, няма какво да им се обяснява що е Субару! Гоуфу си е гоуф!Има ги по-моргите, рециклират им носачите, голема работа са бате, бате, како, како ....
  • #8
    край ( преди 1 година )
    1998 г. това щеше да е топ. Щяха да направят големи продажби. Що не го изкараха тогава.
  • #7
    Car guy ( преди 1 година )
    @1-вия разбирач: Не знам колко са АСматици СОбарутата бате, обаче такива отворенгяси като тебе дето ми се пънат по пътищата редовно ги ям по светофари, магистрали и планинско. Зимно време не коментирам колко сте смешни като валне малко сняг. Или нямате тръгване или сте по канафките. Аз нека си карам асматика, пък хейтърите си бързайте с мошните коли към сервиза. Не ми пречите хахахаах
  • #6
    До 5 ( преди 1 година )
    Мито от Япония нали вече няма. Преди доста време го махнаха до колкото знам. Ддс 20% са 4,800 с транспорта ги слагам 10 000 макс. Къде обаче са 24 000 и къде са 42 000.? Сметките никак не излизат. Май всичко се оскъпява тук заради чиновниците в Брюксел. А Субару естествено не са виновни за политиката в гАйропа.
  • #5
    До 3 ( преди 1 година )
    Не зависи от тях - мито, ДДС.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Винаги ми е била много странна политиката на тази фирма. Уж имат добри системи AWD и автомобилите им имат някаква слава като сравнително здрави и проходими. Имаха и успехи във WRC навремето. Но за толкова години не можаха да направят нито един истински джип или пикап? Не успяха през години да направят това което направиха Toyota, Nissan и Mitsubishi.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Много добри автомобили, но ценовата им политика не я разбирам нещо. В Япония е на цена 24 000$, в САЩ е 27 000$, а в Европа е на цена 42 000 . Значи почти двойно спрямо Япония и с 15 000 повече от сащ. Каква е лохиката ми тажете!
  • #2
    Sameman ( преди 1 година )
    Едни от най-балансираните автомобили. Не случайно имат толкова много верни фенове. По плюващите Субару - извинете, но не разбирате от автомобили.
fallback
Последни