fallback

Lamborghini представи Huracan за офроуд

Sterrato получи увеличен пътен просвет, мотор с 610 коня и задвижване на четирите колела

По ирония на съдбата първият офроуд-модел на Lamborghini ще бъде и последното превозно средство с чист двигател с вътрешно горене. След продължило няколко месеца чакане Huracan Sterrato най-накрая направи и своя официален дебют, като това стана на изложението Art Basel в Маями.

Всъщност, външния вид на автомобила беше показан по-рано този месец, а сега вече са известни и всички подробности. Окачването на Sterrato е с 4,3 см по-високо от това на Huracan Evo, което позволява по-голям ход и поставяне на актуализирана версия на системата Integrated Vehicle Dynamics. Суперколата е получила нови калибрации за режимите на шофиране Strada и Sport и има нов режим Rally, предназначен за повърхности с ниско сцепление.

Освен че е по-висок, Huracan Sterrato е и малко по-широк – при предната следа с 3 см, а при задната – с 3,3 см. Задвижването е към всички колела, като те са с 19-цолови джанти, обути със специален комплект гуми Bridgestone Dueler AT002 за всички терени, направени специално за този автомобил. Това са нископрофилни гуми от серия 40, но имат по-голяма странична стена за защита и комфорт при излизане извън настилката.

Под капака на суперколата е поставен познатия 5,2-литров V10 двигател, който развива 610 к.с. и 560 Нм. Той е съчетан със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител. Huracan Sterrato ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, а максималната скорост е 260 км/ч. Това е далеч от другите версии на Huracan, но не бива да се забравя, че този автомобил е създаден с различна цел.

Това допълнително се доказва от външния вид на Sterrato. Алуминиевите панели на дъното предпазват жизненоважни части от задвижването. Колата също така получава подсилени прагове и преместен въздухозаборник в задната част на покрива, предназначен не за преминаване през дълбоки води, а за всмукване на чист въздух без прах. Невъзможно е да пропуснат и смелите арки на калниците и допълнителните светлини на носа.

В интериора се залага на ексклузивна тапицерия Verde Sterrato Alcantra с нова графика на сензорния екран. Има и няколко инструмента, фокусирани върху офроуд, включително жироскоп, индикатор за наклон и накланяне, индикатор за ъгъл на завиване и др. От Lamborghini обещават „почти неограничени“ възможности за персонализиране, като с програмата Lamborghini Ad Personam се предлагат 350 екстериорни цвята и 65 интериорни нюанса.

Докато персонализациите може да са почти неограничени, самият Sterrato не е такъв. Lamborghini ще пусне 1499 бройки за цял свят, като производството ще започне през февруари 2023 г. Цените ще бъдат обявени по-късно.

Още снимки на суперколата - вижте в галерията:

Снимки: Lamborghini

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    заслугата е на маркетолозите ламборгини се връщат към корените си скоро ще пуснат спортен трактор като има тарикати ще има и балъци да купуват
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Идеален е за държави като Индия.
  • #6
    Абе хора........ ( преди 2 години )
    Останах без думи !!
  • #5
    Тъпо! ( преди 2 години )
    Ако бяха направили Urus може и да има някакъв шанс въпреки че и неговата платформа не става. Но Huracan за офроуд е просто абсурдно. Няма смисъл дори да се коментира защо.....
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е нужно на VW да поддържа ексклузивността на Ламборгини. Пускане на малки уникални серии. Правят го и другите от този сегмент. От гледна точка на клиентите, това ще има смисъл за колекционери/инвеститори/ютубъри.
  • #3
    Striker ( преди 2 години )
    Това е добро за България! :)
  • #2
    Хемус, Тракия и т. н ( преди 2 години )
    Как на кого, идеален е за тукашния "лунен пейзаж" водещ се за пътна мрежа!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    КОМУ Е НУЖНА ТАЗИ ЧИKИЯ???
fallback
Последни