fallback

Кои 5-годишни автомобили поевтиняват най-много?

Статистиката определено няма да се хареса на собствениците на луксозни коли

Автомобилният пазар полудя през последните няколко месеца. Много различни фактори – включително свързаните с Covid-19 смущения в доставките и производството, допринасят за нестабилна среда, която има отрицателен ефект върху цените на новите и употребяваните автомобили. Като цяло петгодишната амортизация е почти на рекордни нива и очевидно има модели, които губят стойността си повече от други за петгодишна експлоатация.

Експертите от iSeeCars анализираха повече от три милиона превозни средства на три и пет години, за да види кои коли се обезценяват най-много и кои запазват стойността си най-добре. Средно петгодишно превозно средство е само с 33,3% по-евтино в сравнение със стойността си по MSRP (това е препоръчана от производителя цена).

Вероятно не трябва да е изненада, че големите и луксозни автомобили и SUV автомобили показват най-голяма амортизация за пет години. И това се отнася най-вече да представителните седани, показва проучването на iSeeCars.

Топ 10 на превозни средства с най-висока петгодишна амортизация (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Владимир ( преди 2 години )
    Захариев не си разбира от работата това въобще не вярна за повечето автомобили който са изброени по горе
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Немската света троица се обезценят най-много. Явно има защо...
  • #6
    до#3 ( преди 2 години )
    По-голяма простотия не успя ли да измислиш? Къде са тези коли на 3 г. с 40% обезценка? Кажи откъде да си намеря, за да си купя един! Ако е бил такси, удрян е и е на мн.км. съм съгласен, но тук говорим за средностатистически коли на средни за Европа навъртени км., без удари и без други проблеми.
  • #5
    Не е странно ( преди 2 години )
    Цифрите не са толкова страшни. При положение че новите коли се купуват от разбиращи купувачи с 25-30% намаление, още 20-25% обезценка за 5 години не е нищо. А който плаща по каталог да му мисли..
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Мерцедес и БМВ и като цяло "премиум" автомобилите. На запад всеки гледа да се отърве от такива коли веднага щом им изтече гаранцията. Доста Е класи и пета серия БМВ има по обявите и забележете колко са евтини. Повечето на външен вид изглеждат като чисто нови, и вътре запазен интериор. Средно са около 7-10 хил. Хубави коли са. Ама да е служебна. Да не е твоя да я поддържаш.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    "Средно петгодишно превозно средство е само с 33,3% по-евтино в сравнение със стойността си по MSRP" - Доста съмнително. В Европа обикновено на 3 г. (не на 5) МПС-то е поевтиняло с поне 40%, та ме съмнява в САЩ да е много по-различно.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Айде пак за САЩ като че ли няма класации от Европа доколкото знам в БГ най-много се внасят от немскоезичните страни и Италия така че почти всеки би предпочел класация от там
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    И километража им е върнат от 500 на 150 хил. км. Просто оферта и половина, не са за изпускане, ха ха ха.
fallback
Последни