fallback

Колко струват суперколите втора ръка?

Клиент не харесал Bugatti Divo и го продава за 10,2 милиона долара

Суперавтомобилите са редки и скъпи, това е заложено в „гена“ на тези коли, защото заможните клиенти на престижните марки са готови да похарчат много пари, но да имат нещо уникално. Понякога автомобилните производители създават специални версии дори за онези модели, които сами по себе си са редки.

Тиражът на такива серии обикновено е ограничен и кандидатите за нещо специално изкупуват всички екземпляри често преди началото на производството и обявяването на цената дори. Винаги обаче има богати хора, които не са имали възможност да си вземат желаната „играчка“ и са принудени да насочат вниманието си към... пазара втора ръка.

С всичките условности за този термин, когато става въпрос за такива суперколи. Но така или иначе те не са чисто нови, макар и някои от тях да остават с минимално навъртени километри. И когато има търсене, продавачите се възползват и вдигат цените на колите повече, отколкото те са ги купили. Вижте някои суперавтомобили, които се продават отново.

 

Колко струват суперколите втора ръка? (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #5
    Ko ( преди 1 година )
    35k euro за монтаж на крило на gt-r50 Муахаха за 35 евро ще го монтирам и още 350 да струва .. хаххахах. Чакали
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    общо взето употребявана супер кола е по-скъпа от нова супер кола....
  • #3
    Фоти ( преди 1 година )
    Какво е двоен компресор,че не се сещам?Има двигатели с 1,2,3,4 турбини или с компресор,*** с 2 компресора....освен да става въпрос за този на климатика
  • #2
    Смех ( преди 1 година )
    Къде са циганскитемечти бе ем вйе е36 е46 е90 и тн.Бавярските заводи за цялата си история една ексклузивна кола не са направили селска фирмичка компакти и м5-тици с полу умрял вървеж
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо не струват. Това са безполезни играчки измислени да впечатляват децата и да обират парите на камиларите. Да се качиш, да я покараш няколко пъти колкото да ти мине мерака. Няма никаква практическа функционалност в реалния живот. Да не говорим че вече с навлизането на електрическите технологии всяка кола може да се направи да ускорява за 3 секунди до 100 и да вдига 300.
fallback
Последни