fallback

От VW Polo до BMW 3-Series - колите, които надраснаха себе си!

Тези 10 автомобила пораснаха на размери и преминаха в по-горен клас

Помните ли автомобили като Ford Scorpio, Opel Omega, Renault Safrane? Не бързайте да казвате, че тези модели са „смачкани“. Ford Mondeo, Opel Insignia и Renault Talisman вече са надраснали тези коли, моделите от D-класа вече са по-големи от по-големите си братя в сегмента Е, които не получиха продължение. От поколение на поколение всички модели растат - във всички класове и на всеки пазар.

Европейската класификация на размерите на автомобилите е размита. Вече не може да се сравнява нов модел с такъв отпреди 20 или 30 години. И дори в най-разбираемите и стабилни сегменти, колите в крайна сметка надминават моделите от по-висок клас от предишни години. Но те не се преместват от един в друг сегмент - те преместват рамките след себе си. Вижте десет примера, които показват това особено ясно.

 

Автомобилите, които са надраснали себе си (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #6
    Пропов ( преди 2 години )
    Размерите са вече сериозен проблем. СУВът на бентли дълга база влиза по тегло в категория С - камион. По този повод шефът на БМВ го каза - клиентите искат все по големи коли. Като почнат да не влизат в гаражите и да не могат да завиват в по тесни улички - ще спрат да искат. И това ще стане скоро.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Той голфа си расте с между 5 и 15 санта на поколение, съвсем скоро ще е преминал от клас B през C до клас D за комбито сигурно, който не вярва да види Golf 2 или 3 колко е голям и после пак да си помисли на кое вика малка кола.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-добрата Тойотка - продадената Тойотка! Иначе много точно са сравнили Лескункс с Тойотка, защото разликата между тях няма - все евтини *** на завишена цена.
  • #3
    До 3 ( преди 2 години )
    По-голяма шир потреба от ВАГ няма. Единствено цените им са високи. ВАГ е една от най-големите измами. Жалко, защото преди десетилетия наистина правеха коли. Сега баламосват хората. Някои от излъганите сами се натискат да се хвалят.
  • #2
    Ами ( преди 2 години )
    Долния пак не е разбрал, че статията е за автомобили а не за евтина ширпотреба, като Рено и Форд!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Опитахте се да вдигнете самочувствието на собствениците на нови ВАГ, но ще трябва да разсеем илюзиите им. Поло е по-голямо от първия Голф, но все още е далеч да настигне по ширина актуалното Клио, което е с почти 6 сантиметра по-широко, т.е. като кола от поне един клас нагоре. А3 уж е премиум, но е с повече от 4 сантиметра по-тясно и то не от сегашното, а от предишното поколение на Фокус. Ширината е най-сериозният показател за класата на автомобилите.
fallback
Последни