fallback

Lancia Delta Integrale се завръща с 950 к.с.

Италианска компания ще предлага и други версии – термична с 280 к.с. и два хибрида с 400 и 550 к.с.

Lancia Delta е източник на вдъхновение за много компании, особено тези, специализирани в „рестомод“ - нова тенденция, която съживява легенди от миналото, но с модерен дизайн и съвременни технологии. Такъв е и моделът, разработен от Angelelli Automobili и наречен просто „Hintegrale“.

След представянето на суперавтомобила D-1, италианската тунинг-компания се завръща на сцената с първите изображения на различните версии на Hintegrale, планирани и готови за пускане на пазара през следващите няколко години. От Angelelli Automobili посочват, че колата е резултат от „обединяването на различни патенти на компанията“, вариращи от активната аеродинамична система до шасито.

Hintegrale е изградено на 3D отпечатан монокок от титан и алуминиева сплав, без фуги, заварки или винтове. Структурата е вдъхновена от костите на птици и е направена с помощта на специфични инструменти от космическата индустрия. „Скелетът“ се свързва с каросерия, явно вдъхновена от миналото и силно модернизирана по отношение на аеродинамиката.

С много нисък пътен просвет, Hintegrale разчита на 12 активни аеродинамични издатъка, които се управляват електрически и варират в зависимост от ускорението, скоростта и спирането. По този начин притискащата сила варира от 400 до 750 кг. Технологиите са вездесъщи, автомобилът интегрира, например, 360-градусов панорамен изглед, който позволява, наред с други неща, да не се използват огледала. В пилотската кабина има един сензорен екран с менюта, конфигурируеми от пилота.

Тестван повече от 96 000 км на няколко виртуални писти, Lancia Delta restomod ще се предлага в четири версии, включително 100% електрически вариант. Гамата започва с модел, оборудван с 1,8-литров туин-турбо четирицилиндров двигател с мощност 280 к.с. и 1,8-литров хибрид (с два електрически мотора, разположени отзад), който се предлага с конфигурации, вариращи от 400 к.с. до 550 к.с.

И накрая - ще има и 100% електрически вариант, задвижване на четирите колела, който ще развива впечатляващите 950 к.с. Всички машини от серията са насочени главно към колекционери, като цените варират от 90 000 евро за базовите версии до 550 000 евро за версията WRC с мощност 550 к.с.

Идеята е да се произвеждат около петдесет екземпляра от най-малко мощните модели, докато най-ефективните версии ще бъдат произведени само в 25 бройки.

Още снимки на различните версии на легендарния модел - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    Супер е ( преди 11 месеца )
    Колата е супер, стига писахте глупости
  • #8
    Alfa romeo ( преди 2 години )
    Гледам тука има хора които нищо не разбират от коли)
  • #7
    Унуфри ( преди 2 години )
    Друг бисер ( последно изречение ) : "най-малко мощните"
  • #6
    Ужас ( преди 2 години )
    Със смесени чувства съм.... Иначе в началото на статията ми хареса това, което е надраскал драскача - има няколко версии, една ТЕРМИЧНА и два хибрида. Ама термична ли е, термална ли е, термити ли са, термодинамика ли се има в предвид? Като го карате на копи-пейст и гугъл преводач така ще е.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Автомобилът имитира, легендата S4 а е класическата Delta Integrale, така че не виждам проблрм
  • #4
    /:\ Lancista /:\ ( преди 2 години )
    Гаврата с Ланча продължава...
  • #3
    Rossitto ( преди 2 години )
    Еми грозничка е
  • #2
    //// ( преди 2 години )
    Даже и Lancia не е!
  • #1
    STEFF ( преди 2 години )
    Това е всичко друго, но не и интеграле!
fallback
Последни