fallback

10-те най-бързо обезценяващи се коли на 2022 година

При тези модели амортизацията за първите 3 години е много сериозна

Амортизацията често се пренебрегва, когато хората решават каква кола да купят. Но докато други текущи разходи - като разход на гориво, обслужване и пътен данък, са наистина важни, те рядко добавят толкова, колкото сумата, която една нова кола губи от стойност през първите няколко години на собственост.

Трябва да знаете, че ако една кола губи сериозна част от стойността си през първите години, тя ще продължи да поевтинява със значителна скорост. Експертите от изданието WhatCar посочиха 10-те модела, предлагани на пазарите в Европа, които губят най-много от стойността си за първите 3 години. При всички тях цифрите се основават на пробег от 36 000 мили (58 000 км).

10-те най-бързо обезценяващи се коли (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Аудита се обезценяват заради евтините материали в салона и полачорското качество.
  • #28
    анонимен ( преди 2 години )
    Не ходете в бензиностанция ОМВ в Сухата река до метростанция Хаджи Димитър.
  • #27
    Истина ( преди 2 години )
    Бих си взел пежото, но никога с вигател 1.5 дизел. Задължително 2.0 дизеларка с 180 к.с.
  • #26
    До 23 Госта ( преди 2 години )
    Много лош лъжец си. Например Мерц EQB е от 112 хил лв кажи къде има GLB на половин цена при положение че почва от 84 хил за 1.3 бензин 135 коня а и EQB далеч не е от най-евтините ел коли и има доста модели за под 100 хил. Обикновено най-добрите и продавани електромобили не са на платформа предназначена главно за ДВГ така че директно сравнение между версии на един и същ модел не е най-уместна
  • #25
    анонимен ( преди 2 години )
    За незнам кой път ми прави впечатление, че се трият коментари! Сбогом!
  • #24
    Пепи ( преди 2 години )
    Искам пежо 508 gt line комби за 20 процента от цената като ново. Може и 1.5 дизел .
  • #23
    Гост ( преди 2 години )
    Цената на новите електрички започва от 100 к.лв(долара),което тесларите упорито пропускате.Нова петролна кола от същата марка и модел е наполовина на тази цена.
  • #22
    Гост ( преди 2 години )
    Липсва Тесла.С батерия за смяна 0 лири.
  • #21
    До 16 ( преди 2 години )
    Влязат ли китайците с техните електромобили на европейския пазар с тукашните електрички е свършено джип 4 по4 с батерия с пробег 600км подарък зарядна домашна станция и две бесплатни обслужвания както и доживотна гаранция на батерията и това са 26хил евро много ме съмнява че някой ще си купи европейска електричка или тесла
  • #20
    Реалистично ( преди 2 години )
    Защо коментарите се пишат сякаш първоначалната цена на ел кола е двойна на ДВГ което освен в сравнение с 1.0 модели в класа на Клио е плоска лъжа и примерно ИД4, Модел У, Q4, ИД3 далеч не са на двойна цена на сравним ДВГ модел. Тока на борсата в момента е в пъти над себестойността си заради енергийната война (спрени са газ, въглища и ток от Русия) но за момента потока на петрол почти не е засегнат което ще се промени в края на годината с ембаргото
fallback
Последни