fallback

Новото Porsche 911 получи състезателна версия - GT3 R

Цената на автомобила започва от 511 000 евро

Подразделението Porsche Motorsport, което се занимава с подготовката на състезателни автомобили на германската марка, разкри Porsche 911 GT3 R. Базиран е на най-новото поколение (992) на 911, а разработката му започна през 2019 г. Очаква се дебютът на пистата да е в началото на следващата година и да е сред фаворитите в сериите GT3. 

 

 

Основна характеристика на модела е двигателят. Подобно на 911 RSR моторът е 6-цилиндров с увеличен с 5% работен обем - от 4 на 4,2 л. Мощността на атмосферния агрегат е нараснала до 565 к.с., като същевременно е оптимизирана кривата на въртящия момент. Двигателят е съчетан с шестстепенна секвенциална скоростна кутия. Инженерите на компанията са наклонили леко двигателя, монтиран зад задната ос, за да увеличат пространството за дифузьора под каросерията.

Разположението на някои приставки също е променено - за по-правилно разпределение на масата. Междуосието също е увеличено от 2459 мм на 2507 мм, като една от целите е намаляване на износването на гумите. Окачването е преработено, като са взаимствани компоненти и технически решения от 911 RSR. Спирачната система използва нови дискове с диаметър съответно 390 и 370 мм отпред и отзад. Задният спойлер е с горно захващане, подобно на шосейното Porsche 911 GT3 и в резултат се увеличава силата на притискане без засилване на съпротивлението.

 

 

Основата на конструкцията е изработена от комбинация на алуминий и стомана, като почти всички външни панели са направени от лек карбон – предния и задния капак, вратите, страничните панели, таванът и задното крило. Арките на калниците са от арамидни влакна и така теглото на колата е 1250 кг. Кокпитът е съобразен с изискванията за сигурност на FIA, като инженерите на Porsche Motorsport са добавили и допълнителна защита за краката на пилота. Новата система за закопчаване на 6-точковите колани улеснява влизането и излизането на пилотите при смяна в бокса.

Porsche 911 GT3 R вече може да се поръча от Porsche Motorsport, а цената започва от 511 000 евро.

Още снимки на новото състезателно Porsche - вижте в галерията:

 

fallback
  • #7
    До долния ( преди 2 години )
    Изключително си слабоумен. Няма кола която да бие драгстер, няма и да има.
  • #6
    Факт ( преди 2 години )
    Няма турбо а няма и да има което да бие драгстер на 400м
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Само че ако можете да четете, ще знаете че този Бийтъл може да направи на пастет всяко Ферари, особено това от долната статия. Спортните коли не се правят така, че да се харесат на тукашните пубери, а да бъдат функционални. А не съществува по-функционална спортна кола от това Порше. Само за информация, че турбо s, прави смешно SF 90, което е три пъти по-скъпо и два пъти по-мощно, на драг и на писта. Вземете да понаучите нещо, няма да боли, поне ютуб можете да гледате, ако вашите ви платят нета.
  • #4
    Смех ( преди 2 години )
    Фв Бийтъл ренсинг рокет
  • #3
    Джеръми ( преди 2 години )
    Я състезателен Фолксваген Биитъл
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Явно си добре запознат със заниманията на " деца с изостанало развитие"!!
  • #1
    Смех ( преди 2 години )
    В сравнение с онова Ферари от по долната статия това е като сглобявано в час по трудово от деца с изостанало развитие
fallback
Последни