fallback

Maserati изненада с нова пистова хиперкола

Мощността на Project24 е 730 к.с., а моделът излиза в тираж от 62 бройки

Италианската компания Maserati изненада с представянето на пистовия Maserati Project24. Хиперавтомобилът е базиран на шосейното Maserati MC20, който направи дебют през месец май 2020 г., а от него ще бъдат произведени едва 62 бройки.

За новите клиенти от компанията гарантират „специални възможности за поддръжка и уникален набор от услуги“, съобразени с целите на автомобила – емоции на пистата“. За цени все още не се говори...

Създателите на Project24 информират, че проектът наследява техническите характеристики на Maserati MC20, като го допълва с още по-модерни технически характеристики. Промените започват с 3.0-литровия двигател Nettuno V6 на MC20, като мощността е увеличена до 730 к.с. (630 к.с. на шосейния MC20) Използва се 6-степенна секвенциална трансмисия с лостчета, вместо 8-степенна автоматична при MC20. В същото време Maserati Project24 тежи по-малко от 1250 кг, което е с 250 кг под теглото на МC20. Постига се с панели от въглеродни влакна, прозорци от поликарбонат и опростен интериор.

Project24 е с уникални 18-инчови алуминиеви джанти с централно заключване, оборудвани със слик-гуми. Спирачките са със състезателни апарати, с вентилирани карбонови и керамични състезателни спирачни дискове Brembo, както и специална система за охлаждане. Окачването е конфигурация с двоен носач с регулируеми амортисьори и регулируеми предни и задни стабилизиращи щанги.

Информацията за кокпита на Project24 е оскъдна, но се предполага да е типичен спартански, като за пистов автомобил. Със състезателни седалки, регулируем набор от състезателни педали и волан от въглеродни влакна. Стандартно е включен шестточков предпазен колан. Допълнителните функции включват седалка за пътника, дисплей за „оптимизиране на ефективността на шофиране“, дисплей на камерата за обратно виждане, камера в автомобила, телеметричен запис и мониторинг на налягането в гумите.

Без да се съобразяват с ограниченията от разпоредбите за пътни превозни средства, дизайнерите от Centro Stile Maserati са заложили на екстремен външен вид с тънки светодиоди на броните, разделител в стил F1, големи отвори на предния капак, разширени странични прагове, състезателни огледала и масивно задно крило, което е свързано с централна перка.

Задната част също получава LED светлини, вдъхновени от емблемата на тризъбеца, високо монтирани двойни изпускателни тръби и дифузьор със състезателни спецификации. От Maserati уверяват, че предната и задна аеродинамични системи са „многорегулируеми“ и създават високи нива на притискаща сила.

 

 

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Що бе кво им е?
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Насерати. Поредния недодялан буклюк.
fallback
Последни