fallback

Собственик на нова Toyota постави под съмнение качеството на марката

Пикапът Tundra се оказа със сгрешенно име и още няколко неприятни дефекта

Трудностите в съвременната автомобилна индустрия са свързани главно с дефицита на електронни чипове. Потенциалните купувачи са принудени да чакат колите си с месеци, а понякога радостта от покупката е засенчена от пропуски в качеството на изработка.

Сред разочарованите е Дейвид Чао - щастлив собственик на чисто новия Toyota Tundra TRD Pro, който изрази силното си раздразнение от някои незначителни недостатъци в колата си. Той роден и израснал в Япония, след това завършва Масачузетския технологичен институт и Харвард, а сега работи в Канада като автомобилен инженер, така че педантичността и перфекционизма са в кръвта му.

Проверявайки закупения пикап, Дейвид остава крайно разочарован от работата на отдела за контрол на качеството в Toyota. Най-фрапиращо, според него, изглежда печатна грешка на предния капак. Дейвид открива, че от от страната на пътника в надписа TRD Pro буквата „D“ е обърната с главата надолу. От страната на водача е поставена табела без печатни грешки.

Вярно е, че това не е кой знае какъв проблем, но собственикът на SUV за 70 000 долара не е очаквал подобно нещо. Дейвид също разкрива още няколко неприятни моменти - криво отрязано предно стъкло и впечатляващи хлабини на страничните уплътнения на стъклото.

Новото поколение на Tundra, както и неговите предшественици, се сглобяват във фабриката Toyota в Тексас. Като цяло, оценката на Чао за модела е висока, като той отличава интериора, който става все по-модерен и технологичен. И не е случайно, че предишната генерация на пикапа се задържа на конвейера в продължение на 15 години.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #3
    един такъв ( преди 2 години )
    Пипне ли някъде американец-обикновено със скъпия цвят на кожата- качество не чакайА колкото до качеството но Toyotaсравнено с европейското-много ненадежно и с високи разходи на поддръжка,да не говорим пък за американското- това е само понятие,инак реално не съществува,си е нещо,което все още кара хората да си купуват тази марка.На тези,които си мечтаят за американските венгии ,просто нека проверят какво се кара в северна америка- япронско и корейско около70%,еврорейско двайсетина,
  • #2
    Абе ( преди 2 години )
    Закривай я тази жълта ширпотреба!
  • #1
    Нищо особено ( преди 2 години )
    Прехвалена марка!
fallback
Последни