fallback

Tesla увеличи цените на моделите си по цял свят

Китай забрани електромобилите на Мъск в града, в който заседава правителството

Американският производител на електромобили Tesla отново увеличи продажна цена на своите модели, като причините са увеличените разходи за производство и покачващата се инфлация. Увеличението ще засегне пазарите в свят, което не е добра новина на фона на цялата икономическа несигурност и дългите опашки от чакащи да си купят нова кола.

След скорошното повишаване на цените в САЩ и Канада, Tesla прави същото в няколко държави от Европа, Китай, Австралия, Южна Корея и Япония. Промяната ще засегне най-популярните модели и модификации, предлагани от американския производител, като скокът на цените е подобен на този в САЩ.

В Германия, например, Model 3 Long Range AWD вече струва 2500 евро повече, докато при версията Performance увеличението е с 1500 евро. Най-популярният модел в Китай - Model Y Long Range, поскъпва с 2600 евро, докато в Австралия промяната на цените засяга Model Y във версиите RWD и Performance, като тя е около 2700 австралийски долара (около 1300 евро).

В същото време властите в Китай взеха решение да забранят моделите на Tesla в района на грай Бейдехе от 1 юли, съобщава агенция Reuters. Причината е, че в популярния морски курорт ще се състои закрито заседание на правителството на страната, като властите се опасяват, че електромобилите на Tesla могат да бъдат използвани от чужди разузнавателни служби за събиране на информация.

Управата на града все още не е потвърдила забраната, но в социалните мрежи се появиха снимки, на които полицаи извеждат автомобили на Tesla от определени райони. Говорител на органите на реда коментира, че „ограниченията ще бъдат въведени съвсем скоро“, като се очаква те да бъдат в сила около 2 месеца.

Засега не е известна датата на правителственото заседание в Бейдехе, но подобна мярка беше въведена преди няколко седмици в друг град – Ченгду. Това стана по време на посещението на китайския президент Си Дзипин. По-рано властите забраниха и на собственици на Tesla да посещават военни бази или квартали, в които живеят военни, тъй като се притесняват, че инсталираните в електромобилите камери могат да бъдат използвани за шпионаж.

fallback
  • #8
    //// ( преди 2 години )
    Рано или късно ще започнат да изискват заплащане на км пробег за електромобилите. Не горят петрол, няма ддс и акциз приход за държавата, паркират безплатно в синя зона, пак няма приход. И като се увеличат още малко ел.автомобилите лека полека техните привелегии ще отпаднат!
  • #7
    До 6 ( преди 2 години )
    Къде са спрели субсидиите за електромибили? Вие Мъскофилите действително сте яки наркомани. За да се изкарате прави сте способни да изплюете хиляди лъжи, на които чак си и вярвате. Ако спрат субсидиите, изравнят данъците с тези на двг на според конските сили и спрат безплатното паркиране, пасаторите са ***, а вие електропитеците ще си останете само с вибраторите в задните дворове.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Когато нормален производител вдигне цените предвид сегашното търсене и предлагане - той е лош и кожодер и т.н. Но когато Мъск вдигне цените - това е естествен ефект и далновидна политика. Всички в момента надуват здраво цените. За последната година сигурно има средно близо 10к повишение на коричната цена. А много дилъри и не дават отстъпки вече, та реално е повече повишението.
  • #5
    До 4 ( преди 2 години )
    Не ги мисли мечтателите за по-евтини електромобили. Дай сега да си поговорим за онези мечтатели, които си мечтаеха, че за година-две модата на електромобилите ще отмине и ДВГ ще остане завинаги?Какви са тези опашки за електромобили на които са им вдигнали цените са 20 000 долара за последните две години, спряха им субсидиите и въпреки това производителите не могат да насмогнат на търсенето? Нали още преди две години ви се струваха прекалено скъпи за да ги купи някой? Иде ли края на ДВГ?
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    "Увеличението ще засегне пазарите в свят, което не е добра новина на фона на цялата икономическа несигурност и дългите опашки от чакащи да си купят нова кола."Точно обратното е. Тесла правят това упражнение вече десети път за последните две години с надеждата да е за добро и опашките да намалеят, но така и не успяха в нито един опит и опашките само се увеличават, въпреки че и броя на продажбите расте. По-малките опашки биха били добра новина за чакащите, готови да платят повече.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Наркомъск ще го души
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    В същото време, не могат да намерят достатъчно работници за фабриката в Берлин, поради ниските заплати.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално няма ресурс за производството на толко много ел коли
fallback
Последни