fallback

„Антикризисната“ Lada се оказа по-скъпа

Новата версия на Granta е без системи за безопасност и с нисък екологичен клас

Въпреки уверенията на новото ръководство на АвтоВАЗ, че заводите на компанията в Русия ще започнат производство, то отново е отложено поне със седмица и ще стартира най-рано следващата седмица. А първият модел, който ще бъде качен на конвейера след оттеглянето на Renault, е нова версия на Lada Granta.

Заради проблемите с доставките на оборудване, автомобилът беше определен като „антикризисен“, защото ще остане без редица системи за сигурност и електронни компоненти. На дилърите на АвтоВАЗ вече са съобщени подробности за колата, чиято цена се оказа по-висока от очакваното.

Известна е, че „антикризисната“ Granta ще се предлага повече от един вариант на оборудване, като се планира и производството на крос-версия. Базовият седан ще струва 640 000 рубли (9700 евро), след като досега се твърдеше, че той ще започва от 520 000 рубли (7870 евро). Цената на топ-версията, която ще получи и климатик, е поне 840 000 рубли (12 720 евро).

Цеховете за заваряване и боядисване на каросерии на Lada Granta трябва да започнат работа на 6 юни, а два дни по-късно ще стартира и конвейера на завода в Толиати. Ако няма непредвидени затруднения, през юни трябва да бъдат произведени 10 000 бройки от модела, като те ще са на разположение на дилърите през юли.

„Антикризисната“ версия на Granta обаче едва ли ще се радва на сериозно търсене, тъй като автомобилът се предлага без въздушни възглавници, система за аварийно предупреждение, както и без ABS и ESP системи. Екологичният клас на двигателя ще бъде намален от Евро-5 на Евро-2.

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Те продължават от там, откъдето спряха през 80-те. След Самара, тази вече влиза в 90-тя
  • #21
    Нищо ново ( преди 2 години )
    *** народ слаба държава.
  • #20
    Гатю ( преди 2 години )
    Дано изпукат с нея повече руски ***, дето 20 години не можаха да свалят от власт малкия диктатор.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Така е като приоритета ти е да правиш танкове и ракети колите са ти като излезли от миналия век
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    С колата мечта на българина. Без излишни неща, за какво му и Е5/Е6 след като първото което прави е да махне катализатор и филтър преди да му ги махнат крадците, за какво му е esp след като пречи да си дрифти.
  • #17
    Слава на .... ( преди 2 години )
    На онзи , който върна Русия десетилетия назад. Ускори зелена сделка и намали руската пета колона и корупция в България. Приближи ни до НАТО и свободния свят.
  • #16
    Шопко ( преди 2 години )
    Много е хубава колата ! Който не му харесва да си кара старата европейска или недай боже американска *** !Кола за бедни хора като нас. Най бедни в Европа пък скачат на луксозни коли ! На гол тумбак чифте пищови !
  • #15
    Аз бе ( преди 2 години )
    Климатизацията е "АВТОНОМНА"...ще си духа от всички "аралъци"! Котка може да избяга при затворени врати!!! А "Газель"- ата имаше видии по вратите предразполагащи към трудово-битова травма!!!
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Радиото и климатикът явно ги имат за някакви свръх екстри. Сигурно се пали с манивела
  • #13
    Българин ( преди 2 години )
    Ще ги произвежда на кого ще ги продава
fallback
Последни