fallback

Ето как ще изглежда първият нов Москвич

Путин вече обеща да си купи от възродената марка - но още не е ясно какви точно модели ще произвежда тя

Московският завод на Renault става собственост на властите в руската столица и занапред ще произвежда автомобили от възродената марка "Москвич" - тази новина развълнува и много българи, чиято младост е минала под знака на съветския "народен автомобил". А говорителят на Владимир Путин побърза да обещае, че лично президентът ще си купи от бъдещите нови "москвичи" - "стига да са добри".            Разработеният от КАМАЗ прототип Кама-01 почти сигурно ще е първият производствен модел на новия Москвич - макар и с доста по-големи размери от тези на концепта      Но какви по-точно ще са тези автомобили? Дали Русия, която под натиска на обстоятелствата вече се отказа от въздушните възглавници, ABS и ESP като задължителни системи в новите коли, няма просто да възроди някои стари модели на Москвич - примерно "Алеко"? Или заводът ще продължи, както досега, да прави модели на групата Renault, но със сменени емблеми? Или ще заложи на изцяло нови модели?

По всичко личи, че правилният отговор е третият. Вече е сигурно, че в Москва няма да се правят модели на Renault. За разлика от предприятието на АвтоВАЗ в Толиати, за което французите запазват опцията за обратно изкупуване в близките години, заводът в столицата е безвъзвратно загубен за тях, поне според руски източници. Занапред той ще се управлява от местните власти в Москва (за момент се изкушаваме да си представим какъв автомобил би произвела нашата Столична община). И първият му модел е вече до голяма степен сигурен - този на снимката. Нека разгледаме него и останалите варианти за бъдещите "Москвичи".          Новите Москвичи - 4 спрягани варианта (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #113
    Коста ( преди 2 години )
    Господи, прости им. Те не знаят какво правят. Амито си личи, че сексуално с теслата.
  • #112
    анонимен ( преди 2 години )
    Изглежда добре НО - за руският пазар колата трябва да е супер практична - без излишни части, формите трябва да са квадратно/правоъгълни а фаровете кръгли за да могат тенекии и светлини да се сменят лесно при катастрофи. Колата трябва да пали при -60 градуса и да не прегрява при +50. Единственият успешен руски автомобил е Лада Нива. Рашките трябва да вземат този автомобил и да правят всичко по негов образец.
  • #111
    д-р.Куртев ( преди 2 години )
    "че лично президентът ще си купи от бъдещите нови "москвичи" - "стига да са добри". Няма да си купи,не защото не са добри,а защото няма да съществуват изобщо !!!
  • #110
    чичака ( преди 2 години )
    Колко моми минаха през Алеко-то ми в края на 80-те.... Добра кола, хахах
  • #109
    гост ( преди 2 години )
    ПО-ГОЛЯМА ГРОЗОТИЯ НЕ МОЖАХА ЛИ ДА ИЗМИСЛЯТ........ НЕ ЧЕ ИМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА СИ ГО КУПЯ ..... ПФУУУ
  • #108
    bo ( преди 2 години )
    Опред прилича на едно старо Дайхатсу. Няма как да направят нещо без да го откраднат. И китайците и японците имаха такава практика, но поне после се развиха и следват собствени концепции. Тез индианци само бомби все още успяват да сглобят.
  • #107
    tarek ( преди 2 години )
    Такива булшит статии четем от 25 години и все почват да правят Москвич и все не успяват.Човек трябва да е хипер мега гига *** за да повярва,че точно сега ще "почнат" да правят някакво подобие на кола!
  • #106
    Чукотка ( преди 2 години )
    Китайска реплика на БМВ i3
  • #105
    До 105 ( преди 2 години )
    Мда - Ладите бяха по-добри във всичко от Космич. Защото бяха Фиат. Иначе всички се подиграват на италианските коли но Фиат е в пъти по-добър от Космич
  • #104
    Как, бе ( преди 2 години )
    Как се въртеше волана само!! Супер беше едно време. Нее като сега... А врата по 5 пъти.бам БАМ . Ама кола масвич.. тия дето бягаха в корекома бяха лентяй.. И наще ДроГаре ите от корвком пазарувах често даже живков Копанаря се возешв на Мерцедес...
fallback
Последни