fallback

BMW обнови най-популярния си модел

Седанът и комбито 3-Series получиха свежи опции и нов интерфейс

Седмото поколение на най-популярния модел на BMW – 3-Series, се намира в средата на жизнения си цикъл и получи очакваното сериозното обновяване. Оригиналните седан и комби дебютираха със 7 месеца разлика, но сега баварският производител реши да покаже заедно актуализираните им версии.

Промените в дизайна са напълно очаквани – автомобилите получават променени брони и оптика, за която като опция се предлага адаптивни матрични фарове. „Ноздрите“ на решетката на радиатора са леко разширени, но като размери те все още не достигат тези на 4-Series, която е на същата платформа и използва същите агрегати.

За тези, които предпочитат по-спортен стил, освен пакет M Sport, за първи път ще се предлага и M Sport Pro. Той включва допълнителни светлини и спирачна система с червени апарати от подразделението BMW M. За модела са достъпни и 4 нови цвята на каросерията.

Промените в интериора са много по-сериозни. Основната новост там е интерфейсът на драйвера iDrive 8 с един извит дисплей, който съчетава 12,3-инчов приборен панел и 14,9-инчов екран на мултимедията. Този комплекс дебютира при електрически автомобили i4 и iX, а към момента различните му версии се поставят на много други модели на BMW - от компактния ван 2-Series Active Tourer до новата 7-Series.

Селекторът на 8-степенната автоматична скоростна кутия също е преработен, като това ще е единственият вариант за модела (6-степенната механична трансмисия вече няма да се предлага). За първи семейството 3-Series получава тризонов климатик, който при седана е опция, а при комбито влиза в серийното оборудване. В него са включени още салонно огледало с автоматично затъмняване и навигационна система. Срещу доплащане клиентът получава head-up дисплей, по-усъвършенстван асистент за паркиране и набор от асистенти за шофиране Driving Assistant Professional.

От излизането на модела през 2018 г. досега BMW 3-Series активно работи върху гамата двигатели, така че те не са засегнати от фейслифта. Единствено бензиновите турбомотори с 4 цилиндъра са получили променена система за компресия, която подобрява производителността. Електрическият вариант, предлаган в Китай, все още не е достъпен за европейските, така че те ще продължат да разчитат на двигатели с вътрешно горене с електрическа помощ. Тя може да е с 48-волтов стартер генератор (мек хибрид) или със зареждане от мрежата (плъг-ин хибрид).

Бензиновата гама се състои от модификации 318i, 320i, 330i и M340i с мощност от 156 до 374 к.с. Има и четири дизелови версии - 318d, 320d, 330d, M340d, като те развиват от 150 до 286 к.с. Хибридните варианти 320e и 330e развиват, както преди, 204 и 292 к.с. и изминават 52 и 61 км само на ток.

Още снимки на обновеното BMW 3-Series - вижте в галерията:

Общият брой на предлаганите модификации е 12, като продажбите стартират от юни. В Германия цените на седана започват от 43 900 евро, а на комбито – от 45 000 евро.

Снимки: BMW

fallback
  • #7
    Шофьор ( преди 1 година )
    *** мепесето за 87 000 лева начална цена без екстрите....Да надуят кавала с препуциум нагши
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Пешо, що е туй драйвер?
  • #5
    NachoIbarra ( преди 1 година )
    Що за идиотизъм да премахнат ръчната трансмисия
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Незнам за еталон, но 2 неща не ми харесват: монитор на мястото на таблото и това че са махнали джойстика на автомата. Колите ги осакатяват все повече с всяко ново поколение.
  • #3
    До 1 ( преди 1 година )
    Интересно ми е какво разбират хора с празни джобове като теб от дизайн.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Трета серия-еталонът в класа си.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Отпред почна да прилича на Ауди. Инак е бая китайско според мен.
fallback
Последни