fallback

Дизайнерът на Dacia пак избяга

Привлеченият от Aston Martin Майлс Нюрнбъргър остана на поста под година

Майлс Нюрнбъргър, който преди година изненадващо напусна позицията на главен дизайнер в Aston Martin, за да отиде в Dacia, си е тръгнал от румънската марка на Renault. Новината бе потвърдена официално от компанията, без обаче да се посочат причини за раздялата. Позицията на Нюрнбъргър като директор по дизайна на Dacia ще бъде заета от Давид Дюран, създателя на актуалната Dacia Jogger.       Майлс Нюрнбъргър          Това е втората промяна на върха в дизайна на румънския бранд. През 2020 новият шеф на Renault Лука де Мео доведе със себе си от Seat Алехандро Месонеро-Романос, който трябваше да отговаря за дизайна на Dacia и Lada. Испанецът обаче напусна няколко месеца по-късно.           Испанецът Месонеро Романос представи бъдещата нова идентичност на Dacia през 2020, но всъщност работата по нея е на хората от екипа на ван ден Акер, включително и Давид Дюран. Самият Романос напусна няколко месеца по-късно          Automedia.bg разговаря с Майлс Нюрнбъргър на автосалона в Мюнхен миналата есен и той ни сподели, че в Dacia и Lada вижда интересно ново предизвикателство и възможност да прави нещо различно от работата си в Aston Martin. Цялото ни интервю с него можете да видите тук.           Давид Дюран е главният дизайнер на най-новия модел на румънската марка - Jogger            "Очаквам с нетърпение да работим с Давид Дюран върху посрещането на утрешните предизвикателства в мобилността", заяви след обявената промяна Лоренс ван ден Акер, който е изпълнителен вицепрезидент по дизайна на цялата група Renault. "Искам и да благодаря на Майлс за приноса и отдадеността му към отбора". Все още няма информация какви са бъдещите планове на Нюрнбъргър, който за 13 години в Aston Martin създаде автомобили като Valkyrie, DB11 и първия SUV модел на марката - DBX.          

 

fallback
  • #6
    Хм ( преди 1 година )
    То силата на Дачия не е в дизайна, а в цената. Всъщност Рено на истинската си цена.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Разбирачо в Румъния колко хиляди души работят в сглобяването на дачия? Със сигурност повече от колкото в разните цехове за части из цяла България
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Кольоооо румънците правят , каквото им кажат французите. А и едните и другите са автосглобители , а частите се правят на много различни места , включително и България . Така са всички големи в бранша , без Тесла
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Правенето на коли е държавна политика и не е по възможностите на форумни професори и народо психолози......... Един се опита тук, но никои не му протегна ръка, само подигравки, ученици сглобявали и тн. Ето, че сега тази компания се превърна в силен играч. Словакия, Турция, Румъния, все страни с богато автомобилостроене, но никои тук не зададе въпроса защо те..... На нас ни дай чегъртане.
  • #2
    Кольо ( преди 1 година )
    А бе много ,,професори,, в България гледам,ама в Румъния правят коли....ние тука все разбирачииии...... затова прайм....мрънкане.....най добрите сме.....
  • #1
    Че кой ... ( преди 1 година )
    е луд да стои в рено/неудачия!? Там или бягат доброволно или бягат от правосъдието.
fallback
Последни