fallback

Ето как да разберете, че колата ви е за смяна

Причините за раздяла с автомобила не са само технически

Как разбирате, че е време да смените колата си? На този въпрос дава отговор изданието Auto Mail, което проведе допитване до експерти. Основният въпрос в него беше „Какво трябва да накара собственика на автомобил да мисли за продажба му и за закупването на нов?“

Сериозен проблем в случая е и фактът, че ситуацията на пазара – както на употребявани, така и на нови автомобили, все по-тежка. Затова и експертите са единодушни, че без спешна нужда, подобна скъпа покупка е по-добре да се отложи за по-добри времена. И сега е добре човек да се концентрира върху удължаването на живот сегашната. И все пак има няколко причини да се насочите към пазара и да се включите в приключение с покупката на нов автомобил.

Как да разберете, че колата ви е за смяна (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Йайа ( преди 2 години )
    Мойта е на 42 години на 1 224 453 км и няма нито един технически проблем, лек ден ви желая и не пишете глупости.
  • #18
    tepihite ( преди 2 години )
    Карам Опел Вектра Б '99 на 340К км. Купих я 2013 на точно 200К км. Колата не гори капка масло. Ако искате вярвайте. Комби - голям багажник, в същото време компактна. Не мога да се разделя с колата. Обслужвам я само с качествени и оригинални части. Да, понякога не е евтино, но това е положението. Тя ми служи добре, на път не ме е оставила никога, аз се грижа за нея. Новите пластмаси, просто не ме кефят.
  • #17
    НякойСи ( преди 2 години )
    Аз имам Опел Корса. От 2010г. я карам! Тя е модел 1996 от Италия карабинера я е карала. Имаше някакви документи на италиански от там разбрахме. Този който я продаде даде всичко за нея. Аз я поддържам много добре. Вече е минала 234000 километра, но аз съм си доволен от нея! Тип Б е с 1180 кубика е и пише 1200 иначе с 33 кВт или 44 к.с. Частите са и евтини и още като я купих грундирах я отдолу после я боядисах за против корозия! Ако си купя сега някаква друга втора употреба пак трябва да плащам мн
  • #16
    проба ( преди 2 години )
    проба
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    И кво, да я продам при така дадените проблеми, че да ме благославя новия собственик?!? Евала, да го набутам него, нормално. Ама има статистика, но и без нея над 50% от колите ни са над 20г., кви стари и здрави мантри се разтягат. След 2013 много дръпнаха МПС и разликата е огромна във всяко едно отношение: сигурност, големина, качество, комфорт, двигатели, интериор и т.н. 3наче моята е 2008 на 330к, но я купих 2016 на 300к
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    До 14 тия мазди яко ръжда бе . 323 почти няма вече всичко изгни. Вага ако е дизел, майка плаче от цените на ремонтите
  • #13
    Водач ( преди 2 години )
    Купих Вектра Б за 3000 лв, бордо. При одраскване излезе отдолу жълта боя. Като избледня капака почна да си личи надпис ОК Супер...нс. Като дам газ изпушва облак синьо. Амортисьорите са доста меки. Отказа първо стартер, после алтернатор. Топката на лоста ми остана в ръцете. Да я продам ли на някой или да си я карам?
  • #12
    Макс ( преди 2 години )
    Моята е на 370 000 и изобщо не ми минава през ум да я сменям. 1994 година е и я купих от първи собственик. МБ 124-250Д. Аз мога да умра, колата не. Докато минава преглед ще сме заедно. В Испания живея и прегледът не е като в БГ.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Достатъчо е да знаеш, че си българин, за да предположиш, че колата ти е за смяна. Колите на над 90% от българите са за смяна.
  • #10
    GUT GUT ( преди 2 години )
    До първи,шеее ми опиташ лиииии У.......ИИИИА!!!???
fallback
Последни