fallback

Ferrari представи хибридно кабрио с 830 коня

Новият 296 GTS е със 70 кг по-тежък от купето GTB

Компанията Ferrari представи откритата версия на купето си 296 GTB. Суперколата получава името 296 GTS (Gran Truismo Spider), като е оборудвана със същия хибриден агрегат, в чиято основа е 3,0-литров V6. Съвкупната мощност на задвижващата система е 830 к.с.

Новият автомобил е посветен на пистата „Фиорано“ (Assetta Fiorano), като има прибиращ се твърд покрив, който се състои от два отделни елементи. Те се отварят и прибират за около 14 секунди дори при движение с 45 км/ч. Във всичко останало 296 GTS копира берлинетата 296 GTB, като е запазен дори стъкленият покрив на двигателя, но има и редица подобрения.

Сред тях, например, са аеродинамичните елементи, като при кабриото комплектът е доста по-богат. В него, напред с другите неща, влизат активен заден спойлер, сплитер и спирачни апарати “Aero”. Първият елемент, вдъхновен от модела LaFerrari, се издига автоматично с висока скорост и може да генерира притискаща сила до 360 кг при скорост от 250 км/ч в конфигурацията "High Downforce".

Сплитерът, от друга страна, насочва въздуха към долната част и действа в комбинация с малки прегради за охлаждане на радиаторите. И накрая, апаратите "Aero" (използвани за първи път на SF90 Stradale) включват всмукване на въздух и получават "кислород" директно от отворите на предния щит.

Освен това, 296 GTS е оборудван със специална спирачна система, тоест няма хидравлична система, а само сензори, които регулират интензивността на спиране и възможната намеса на ABS. С други думи, няма директни механични връзки между спирачния педал и апаратите. Това означава по-малко ход на педала, по-кратък спирачен път и по-издръжлива спирачна система, с възможност водачът да спира по-късно.

И подобно на GTB, GTS също разполага с ABS EVO - устройство, което по-точно оценява скоростта и оптимизира разпределението на спирачките. От Ferrari твърдят, че това решение намалява спирачния път от 200 до 0 км/ч с 8,8% в сравнение с F8 Spider. Спирачната система допринася значително за регенерацият на енергията. Благодарение на възстановяването по време на забавяне 296 GTS успява да поддържа батерията си заредена.

Интериорът на „спайдъра“ изцяло повтаря този на 296 GTB, като всичко е подчинено на лукс и изисканост. Едновременно с това Ferrari предлага и огромни възможности да персонализиране.

Що се отнася до задвижването, това е първият кабриолет, разработен в Маранело, който е оборудван с V6 двигателя, развиващ мощност от 663 к.с. Както и при 296 GTB, той работи в комбинация с електромотор MGU-K и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Благодарение на мощността от 830 к.с. и 740 Нм, ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,9 секунди – колкото при купето.

Времето достигане на 200 км/ч от място обаче е по-голямо – 7,6 секунди срещу 7,3 секунди, като това се дължи на по-високо тегло на кабриолета – 70 кг повече от купето. И при двата автомобила максималната скорост е 330 км/ч, като само на електричество те развиват до 135 км/ч. Капацитетът на батерията е 7,45 кВт/ч, което е достатъчно за изминаването на 25 км само на ток.

Още снимки на новия хибриден кабриолет на Ferrari - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Страхотни са. От суперкар производителите са далеч пред останалите, особено последните години.
  • #1
    Владо ( преди 2 години )
    Красавица!
fallback
Последни