fallback

Ето го най-после новия SUV на Renault

Austral идва с 4х4, с най-малкия диаметър на завой в класа, и с вградени услуги от Google

След множество тийзъри и загатвания, Renault най-сетне показа официално Austral - новия си модел в C-SUV сегмента, който ще замести в гамата досегашния Kadjar.             Austral е построен вече върху третата генерация на платформата CMF-CD - същата, на която стъпва и последният Nissan Qashqai. Големите новости в автомобила са въвеждането на хибридно задвижване, новото поколение на технологията за управление на четирите колела (4Control), общо 32-те системи за сигурност и пълната интеграция на услугите на Google в информационната система.

Базовите версии са с предно предаване и торсионна греда отзад. По-високите получават двойно предаване и заден многораменен мост със завиващи колела (4CONTROL Advanced). Последното допринася за смайващия диаметър на завой от 10.1 метра - колкото на малък градски автомобил.             Austral като начало ще се предлага с два бензинови двигателя. Единият, 1.2 турбо в комбинация с 48-волтова хибридна система, развива 130 конски сили. Другият е познатият ни 1.33-литров турбомотор, разработен съвместно с Mercedеs. Тук той е  превърнат в 12-волтов мек хибрид, и може да е с мощност 140 или 160 коня.

Над тях в гамата е хибридната система E-TECH, която се състои от 1.2-литров бензинов турбомотор, електромотор и 1.7-киловатчасова литиево-йонна батерия. Системата се управлява от иновативната многорежимна трансмисия, разработена първоначално от Renault за Formula 1 Комбинираната мощност може да достигне 200 конски сили. Средният разход е посочен като 4.6 литра за 100 км, предстои сертифицирането му по WLTP.              Екранът на мултимедийната система OpenR е с диагонал 12 инча. Толкова е и новият дигитален панел на приборите. Austral въвежда и нов, 7-инчов head-up дисплей. Екраните в автомобила са със саморегулираща се яркост и оптимизирани отразяващи качества, благодарение на което мултимедията вече не се нуждае от традиционния сенник. Системата интегрира директно основни услуги на Google, като Google Maps за навигация, Google Assistant за безконтактна помощ и Google Play за приложения.

В по-високите нива на оборудване Austral се предлага с двуцветно боядисване, и изобилие от дървени елементи, кожа и алкантара в интериора.

Вътрешното пространство е доста пораснало в сравнение с Kadjar, а французите твърдят, че мястото за краката на пътниците отзад е най-голямото изобщо в сегмента. Във високите версии задната седалка може да се плъзга 16 см назад. Обемът на багажника е 500 литра при версиите с мек хибрид, и достига 575 литра при плъзната напред задна седалка.             Austral е и първият модел, в който Renault въвежда новото си ниво на оборудване Alpine Line, вдъхновено от спортното поделение на компанията. Специално за него е добавен изцяло нов цвят - сатенено сив. Върховата версия получава и 20-цолови черни алуминиеви джанти Daytona. Аудиосистемата е от Harman Kardon.

Все още няма никаква информация за очакваните цени. Austral трябва да се прояви в продажба през септември тази година.

Още снимки на новото Renault Austral вижте в ГАЛЕРИЯТА:

fallback
  • #16
    Нема да си купя ( преди 2 години )
    Явно бъдещето ще бъде такова - новите ТИРове ще са с по 1.0 1.2 мотори, товарните мпс-та изобщо макс 1.3 дизел със скорости от формула1 хахаха
  • #15
    Ужас ( преди 2 години )
    1.3 двигател става за малък хечбек, без да се возят много хора вътре и да не се товари много, защото рязко се свива живота на агрегатчето. Същия миксер да се сложи на "джипка" или както там ги назовават модерно сув е Най-малкото едно лицемерие. Спрямо всички. Представям си и цената. Давам му около 5 години и след това веднага основен ремонт. Не искам и да си помисля ако иде в планината на снега... Модерна джипка...
  • #14
    Лелеее ( преди 2 години )
    32 системи за сигурност,130кс. Ми то шофьор не и трябва,това е колата.
  • #13
    САЩ ( преди 2 години )
    сега натискат рено да се отегли от руския пазар и заводи, което означава около 10млрд евро преки загуби! и като се има предвид другите над 9млрд натрупани загуби за 2020-21г е интересно, дали франсетата са такива мазохисти,че да спасяват този мъртвец!
  • #12
    Ха ха ха! ( преди 2 години )
    Увредените си мислят, че тоя миксер с 1.3 моторче и ЦЕЛИ 140 умрели коньове е от "формула 1"! Ми та за тва са и увредени - за да ги манипулират по-лесно! ))))))
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Не се учудвам че акциите им за 2 месеца, от 40 паднаха на 20?,голям шит са представили ( ей така за разнообразие)
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    До 8,двигателите в най-високо технологичният мотоспорт Ф1 са 1,6 литрови мотори,та не те знам за какви косачки ми пишеш.За моторите от Ф1 с мощност около 1000 к.с. не е проблем да издържат няколко състезания при това на макс натоварване,защо да е проблем за тези които не са на такова натоварване и комбинирани с ток да не изкарат поне 500 х.км.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега като Джо Бидона въведе и там тавани за СО2, ще видиш как бързо ще подкарате и вие косачки :D
  • #8
    Хамерикън ( преди 2 години )
    На това моторчетата са по-малки от на косачката ми! А косачката струва 300$... Не напразно забранихме да се продават в САЩ и Канада! Да ги пласират в Рашата като увреждащи санкции!
  • #7
    до 5 ( преди 2 години )
    Съмнявам се, колега, да е 60 с прилично оборудване. По-скоро нещо към 70. Сериозна инфлация напоследък плюс амбицията на Де Мео да прави Рено премиум марка...
fallback
Последни