Не е достатъчно да имате много пари, за да купите суперколата на мечтите си. В това се убеди и Дейвид Лий, собственик на на Hing Wa Lee Group (магазин, специализиран в продажбата на луксозни часовници) и магнат за недвижими имоти от Лос Анджелис.
Историята започва през 2016 г., когато Ferrari представа LaFerrari Aperta – автомобил, от който ще бъдат произведени едва 200 бройки. Политиката на марката е, че нейните най-лоялни клиенти могат за си закупят автомобила преди всички останали. Целият тираж на колата е разграбен още преди премиерата, въпреки че цената е 2 млн евро (без данъците).
Дейвид Лий отговаря на профила на отличен клиент на марката, тъй като притежава повече от дузина Ferrari-та. Той е е любител на мощните и красиви коли, като в гаража му има и няколко модела на McLaren и Porsche, става ясно още от проэила му в Instagram, където има над 1,1 млн последователи и това го прави още по-подходящ за клиент на марката. Въпреки това, той получава за закупуването на суперколата с 900 к.с., който идва директно от Италия.
Оказва се, че в началото на 2017 г. Лий дава интервю за LA Times, като целта е читателите да го опознаят по-добре и да видят какво представлява един VIP-клиент на Ferrari. На въпроса „Ferrari позволи ли ви да си закупите LaFerrari Aperta?“, Дейвид отговаря отрицателно, тъй като по това време дилърът му води преговори с Маранело за закупуване на колата.
Интервюто излиза в LA Times със заглавие „Притежава дузина ферарита и много пари – защо не може да си позволи LaFerrari Aperta за 2,2 милиона долара?“ Статията, естествено, не се харесва на шефовете на Ferrari и те обвиняват Лий, че се е опитал да използва медиите, за да накара компанията да му продаде колата.
Милионерът се опитва да обясни случилото се и в крайна сметка заминава за Пебъл Бийч, където всяка година се провежда конкурс за дизайн. Там той успява да се срещне с ръководители на Ferrari и да изглади противоречията. А само преди дни, цели 5 години по-късно той получава и така желаната кола, която най-после е доставена пред дома му.
Снимка: Instagram