fallback

Интервю скара милионер с Ferrari

След 5 години чакане магнат от Лос Анджелис все пак получи мечтаната кола

Не е достатъчно да имате много пари, за да купите суперколата на мечтите си. В това се убеди и Дейвид Лий, собственик на на Hing Wa Lee Group (магазин, специализиран в продажбата на луксозни часовници) и магнат за недвижими имоти от Лос Анджелис.

Историята започва през 2016 г., когато Ferrari представа LaFerrari Aperta – автомобил, от който ще бъдат произведени едва 200 бройки. Политиката на марката е, че нейните най-лоялни клиенти могат за си закупят автомобила преди всички останали. Целият тираж на колата е разграбен още преди премиерата, въпреки че цената е 2 млн евро (без данъците).

Дейвид Лий отговаря на профила на отличен клиент на марката, тъй като притежава повече от дузина Ferrari-та. Той е е любител на мощните и красиви коли, като в гаража му има и няколко модела на McLaren и Porsche, става ясно още от проэила му в Instagram, където има над 1,1 млн последователи и това го прави още по-подходящ за клиент на марката. Въпреки това, той получава за закупуването на суперколата с 900 к.с., който идва директно от Италия.

Оказва се, че в началото на 2017 г. Лий дава интервю за LA Times, като целта е читателите да го опознаят по-добре и да видят какво представлява един VIP-клиент на Ferrari. На въпроса „Ferrari позволи ли ви да си закупите LaFerrari Aperta?“, Дейвид отговаря отрицателно, тъй като по това време дилърът му води преговори с Маранело за закупуване на колата.

Интервюто излиза в LA Times със заглавие „Притежава дузина ферарита и много пари – защо не може да си позволи LaFerrari Aperta за 2,2 милиона долара?“ Статията, естествено, не се харесва на шефовете на Ferrari и те обвиняват Лий, че се е опитал да използва медиите, за да накара компанията да му продаде колата.

Милионерът се опитва да обясни случилото се и в крайна сметка заминава за Пебъл Бийч, където всяка година се провежда конкурс за дизайн. Там той успява да се срещне с ръководители на Ferrari и да изглади противоречията. А само преди дни, цели 5 години по-късно той получава и така желаната кола, която най-после е доставена пред дома му.

Снимка: Instagram

fallback
  • #7
    До 4 ( преди 2 години )
    И как се пази ? Само в нашето мобиле бг. има над 30 обяви за Ферарита 1- 2-3 годишни както и чисто нови от 2022г. Дори има СТРАДАЛЕ С 1000К.С. Ако отвориш немското там пък направо лошо ще ти стане. Няма как марка с тираж от 10 000 бройки годишно, която сега ще пуска и СУВ за да вдигне още продажбите да си позволи лукса да контролира на кой какво да продаде. Ок в къси серии може да избира, но забележи, че изискване за такава кола е да притежаваш дузина коли на марката. Тоест пак продажби.
  • #6
    Обикновен човек ( преди 2 години )
    Ах, да му имам проблемите...
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
  • #4
    Пропов ( преди 2 години )
    Така се пази бранд и имидж. Ферари въобще не си поплюват когато някое първеню (Филип Плейн) или някоя тунинг фирма (Мансори) се опитват да злоупотребят с марката. Да, много елтни брандове не искат имената им да са свързани с кич, първенющина и селска снобария, но само Ферари имат топките да го заявят и да се борят за това. И във всяка битка има невинни жертви. В случая жертвата е реабилитирана и компенсирана доволно. И затова пак трябват топки. Явно във Ферари ги имат.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
  • #2
    ralph ( преди 2 години )
    Боже, каква мъка неземна - да не ти дават да си купиш 18-то Ферари.Разбира се че трябва да се напише статия за това. Мъка ...
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Някой ще ми обясни ли смисъла на това изречение, че аз го прочетох няколко пъти, но все още не схващам написаното:"Въпреки това, той получава за закупуването на суперколата с 900 к.с., който идва директно от Италия."
fallback
Последни