fallback

Enyaq Coupe iV RS е най-скъпата серийна Skoda

Топ-версията на електрическото крос-купе струва 57 700 евро

Само преди дни чешкият производител Skoda представи електрическия си кросоувър Enyaq Coupe iV RS, а сега стават ясни и цените, на които той ще се продава в Европа. Така крос-купето на ток става най-скъпият сериен модел в историята на компанията.

В Германия Enyaq Coupe iV RS е оценен минимум на 57 700 евро, а във Великобритания – на 51 885 лири. За сравнение цените на Kodiaq RS стартират от 46 035 лири, а на хибридното комби Superb в най-високото ниво на оборудване Laurin & Klement е най-малко 39 570 лири. Освен, че е най-скъпият модел на марката, Enyaq Coupe iV е и първият електромобил на Skoda, получил обозначение RS.

Топ-версията на модела се задвижва от два електромотора със съвкупна мощност 306 к.с., които осигурят съвкупна мощност от 306 к.с. Те се захранват от батерия с капацитет 82 кВт/ч, а максималната скорост, която при останалите електромобили на Skoda е ограничена на 160 км/ч, при крос-купето е 180 км/ч.

За сравнение, Kodiaq RS е по-евтин от електрическия модел, но пък губи като мощност. Бензиновият турбо-мотор с 4 цилиндъра 2.0 TSI развива 245 к.с. и 340 Нм, като ускорението от 0 до 100 км/ч става с 0,1 секунди по-бавно от Enyaq Coupe iV RS. Kodiaq RS се предлага с 20-инчови джанти Sagitarius, матрични фарове и спортни седалки от микрофибър.

Enyaq Coupe iV ще се продава в четири версии. Версията с индекс 60 има един мотор със 179 к.с., задно задвижване и батерия с 62 кВт/ч. Модификациите 80 iV са оборудвани с електродвигател с мощност 204 к.с. и батерия с 82 кВт/ч, като те са и с най-голям пробег – 545 км.

Снимки: Skoda

fallback
  • #8
    хахо ( преди 2 години )
    ех, доживяхме да видим шкода на цената на тристаен в Лозенец. давайте смело напред ,още по скъпо може
  • #7
    Ай ся ... ( преди 2 години )
    57000(турски) лири са има-няма 7000лв! Кво му е скъпото!?
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Това с ел.колите ми напомня вица за българските електронни часовници - много хубави, с много функции и с по два куфара батерии. Че и екологичните ел.коли, много супер, много еко, обаче гляяямо замърсяване за производството и утилизацията им.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    ...и отдолу статия за провала на колата не тестове...За пари - реклама, без пари - тестове..
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално. Изглежда най-добрата Шкода правена досега. И най-важното е без ауспух.
  • #3
    PLAID ( преди 2 години )
    Така е, няма по-добро от въздушното окачване и меките седалки. Носи се като кораб, никакъв шум и никаква умора на дълъг път.
  • #2
    IM-дртиВайтБoй! ( преди 2 години )
    А бе, не знам за дизайна и возията на тоя "СУВ", но пък тия дрти юнаци от ФауВетата съвсем се самозабравиха и пренебрегват РЕАЛната истина, че най-добре се пласира премереното съотн-ие м/у ЦЕНА-КАЧЕСТВО-ЗДРАВИНА-НАДЕЖДНОСТ+возия. И тук цената от BGN 113K едва ли отговаря на КОМФОРТА, к. GENESIS предлага с неговия GV80 достъпен в ГерманиЯ точно за 123 хил.,т.е. само 10 хил.лева отгоре. Не е редно 1средно-стат. по хар-ки кола да се "пласира" колкото малко по-скъпо предлаган супер- ПРЕМИУМ модел!!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Ужасен дизайн. Микрофибърът на седалките ми напомня на модата от средата на 90-те години. Ужас.
fallback
Последни