fallback

7-те най-очаквани SUV-та на 2022 година

Предстоящите месеци обещават да бъдат много интересни

Според водещите експерти в бранша, именно 2022 ще е годината, в която тотално ще се обърне общата тенденция към доминиране на кросоувърите на световния пазар. Вече са известни някои модели, които ще се появят на пазара през тази година, като един от тях - Alfa Romeo Tonale, дори беше представен вчера.

Ние решихме да съберем най-интересните SUV-та от различни класове - Dacia до Ferrari и от компактен кросоувър до голям всъдеход на рама, чиято премиера ще се състои през следващите месеци. Тяхното излизане обещава да направи борбата за клиенти още по-оспорвана.

7-те най-очакваните SUV-ита на 2022 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    С всеки съвременен сув можеш да кривнеш извън пътя да качиш тротоара да минеш дупка и да не се строши и така да не става за офф роуд състезание ама някой от вас движел ли се е в града с нещо от сорта на Вранглер и тн не стават трябва ти втора или трета кола а всичко това се замества оршт един сув.
  • #12
    до#10 ( преди 2 години )
    Пишеш наизуст ми се струва! Погледни характеристиките на Toyota RAV4 Hybrid 4х4 и ще разбереш колко си заблуден. Виж му теглото, виж му системата 4х4, виж му размерите, вътрешен обем, багажник, товарно пространство и не на последно място разхода на гориво. Ако не го вярваш за разхода, мога да ти снимам моят колко е, за да се увериш сам за каква икономия става въпрос. ДВГ не е миксер, а е 2,5 л по цикъла на Аткинсън. Сумарната мощност е 222 к.с.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    9- евала. Обясни им го, защото за много от предимно младите офроуд имат тотално грешни разбирания и за тях е да се качат на тротоара да паркират и в градинката (ама да не е кална) или евентално да минат по някой чакъл до вилата. Да разгледат малко за прехода Ком-Емине за какво става дума
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    6, не сме се разбрали. Нямам против СУВ. Има против да ми се гооври за екология, и да ми се прообутват сандъци-паркетници, които нямат явни предимства пред едно комби в 99% от случаите на употреба в момента и които са оф-роуд само на книга. Ако искасш истински оф-роуд, ти трябва истинско 4х4, и там се гледат едни други неща. А още смешно ми е да чуя за хибридни, 2.5т+ витошки морени с един миксер под капака и да се бие някой в гърдите колко е еко да го разкарва за 500м да си купи цигари.
  • #9
    До 8 ( преди 2 години )
    Ти как си представяш да си караш новата кола на истински офроуд? Това значи да я одереш и да я остържеш. После знаеш ли какво миене трябва? В случая тези коли могат да се карат по черни пътища, могат да минат през големи локви, да издрапат в кал и да се движат по непочистени снежни пътища или в други тежки условия. Това са 90% от случаите. Карам офроуд не за кеф, а за да си върша работата. 4х4 включвам много рядко, а блокаж и ниски предавки е цяло събитие. Иначе си ги нося.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Жалко е че все по малко се правят истински джипове. Аз лично не виждам никакъв смисъл от голяма и тежка кола с 4х4 която уж е джип но не става за офроуд. Явно само японците и американците все още разбират за какво става въпрос и все още имат някакви прилични модели но и те са на изчезване. Дори Mitsubishi спряха Pajero което според мен е голяма грешка защото точно сега този пазар отново се завръща и има търсене на истински джипове. Надявам се фирмите да почнат да правят такива и на ток.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    А какво е предимството на комбито никакво разхода не е кой знае колко по нисък.Сув смесва няколко коли в една и обезсмисля да подържаш 2-3 коли на мястото на една.
  • #6
    5 ( преди 2 години )
    Разбирам негодуването ти срещу СУВ, но има някои подробности. Високата кола предполага в пода да има повече място за батерии и също пътниците и товарите да се разположат повече вертикално, което при една и съща дължина дава повече пространство. Високото място на седене прави шофирането по-лесно. Големият просвет позволява колата да се използва и за офроуд. Иначе негативите, описани от теб ги има. По-голямо съпротивление, по-голямо тегло и цена.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    4 кое му е предимството на един СУВ пред комби? Седиш нависоко? Висок център на тежеста? едни 2-300кг в повече? По добро челно съпротивление? По-малък разход? Ако се ударят 2 СУВ резулата по различен ли е от удар на 2 комбита? истинско 4х4 - в тези паркетници няма, а и реално не ти трябва ако не караш предимни оф-роад (но за там има други иситнски СУВ) . Да можеш да паркираш на бордюра ли му е предимството?
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Не байновото търси се едно нещо щото е по-добро СУВ е най доброто нещо измисляно някога и логично измести всякакви недоразумения от далечното минао като комбита купета лимузини и други недомислия
fallback
Последни