fallback

Nissan приключи с двигателите с вътрешно горене в Европа

Японците ще предложат ново поколение конвенционални мотори само в САЩ

Nissan е първият голям японски автомобилен производител, който напълно се отказва от разработването на нови двигатели с вътрешно горене за глобалните пазари и ще съсредоточи усилията си върху стратегия за развитие на електрически превозни средства.

Информацията е на японското издание Nikkei, което е сред най-надеждните в автомобилната индустрия. Според неговите източници, Nissan ще продължи да работи над бензинови мотори, които обаче ще бъдат предназначени единствено за пазар в САЩ.

Твърди се, че компанията е спряла разработката на нови двигатели с вътрешно горене за Европа, тъй като новият екологичен стандарт Евро-7, който ще влезе в сила след две години е твърде голяма предизвикателство. В Nissan са пресметнали, че новите правила ще увеличат драстично разходите за научноизследователска и развойна дейност и са решили да се откажат от предлагането на ново поколение конвенционални двигатели на Стария континент.

Вместо това, автомобилният производител ще актуализира и подобри сегашната си гама от задвижващи агрегати, като ще насочи основното си внимание към хибридните модели. Източниците на Nikkei твърдят, че промяната няма да доведе до затваряне на заводи и закриване на работни места.

Всички тези промени ще позволят на японската компания да спести около 4,3 млрд долара годишно. Голяма част от тези средства ще бъдат насочени към разработването на нови електрически задвижвания и превозни средства.

fallback
  • #11
    Джапфест ( преди 2 години )
    След 200SX трябваше да приключат изобщо, вместо да похабяват материал за консерви на колела
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия си личат колко са технологично изостанали. Вероятно повечето европейски производители и в момента покриват Евро 7. За другите оризари важи същото, само дето и от електричките са далече
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Абе отдавна учих математика, ама за 2021 Рено са произвели 2.7 милиона автомобили, а Нисан 4.03, някак не ми излиза сметката да са в пъти повече. Що се отнася до загубите на французите последните няколко години, половината от тях им идват точно от гнилия контролен пакет на Нисан, който постоянно се срива. Трябваше да зарежат Нисан и да направят съюза с Фиат-Крайслер, само че тогава баш жълтурите се разреваха, че не може. После Нисан и Мицубиши щяха да напускат Европа, после решиха че няма...
  • #8
    Мхм ( преди 2 години )
    Че Рено продават по-мялко е така че за това обяче имат вина немците които непрекъснато тъпчат френските коли също е така
  • #7
    Popa ot razgrad ( преди 2 години )
    Не разбрах...спират двигателите с вътрешно горене и се съсредоточават върху хибридите...а хибридите нямат ли двигател с вътрешно горене?
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Трябва да си много зле с главата, за да хвалиш рено и да си мислиш, че са върха на сладоледа при условие, че във всички класации по качество и надеждност моделите им са твърдо на последните места. Това е марка, която е забранена на някои пазари и явно има защо да е така. Увредени фенчета на тази куча марка обаче има както се вижда. Един фен е във форума и той е много увреден ментално, както се вижда. Нисан продава в пъти повече автомобили от рено, обаче рено спасяват Нисан, хахаха болен мозък.
  • #5
    Аз ( преди 2 години )
    Точно Рено ги държи живи жълтите.Кои продажби да гледам, тези от преди да ги вземе Рено под крилото си, когото нямаха дизел коман рейл и гамата от модели не им беше обновявана близо десетилетие или продажбите откакто са част от Рено?Ще ти дам един *** пример за това колко упаднал от инженерна гледна точка беше Нисан:2.0 16v на Рено от 1999г. е 135 кс.2.0 16v на Нисан от 2006-7г. е 140кс.,с алуминиев блок и глава и БЕЗ хидравлични повдигачи.....!?
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    До: #2 анонименВиждам, че много ги разбираш нещата и според мен караш 20 годишен дизелов голф.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    До: #21 анонименВиждам, че много ги разбираш нещата и според мен караш 20 годишен дизелов голф.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Умрелаците Рено били държали Нисан живи, хахаха, ти в ред ли си? Я погледни продажбите на едните и другите и ела пак да ни разказваш простотии. Ако не са Нисан и Дачия + френската държава, то Рендетата щяха да са история. Всяка година Франция налива милиарди в това туморно образование Рено. Полудържавна перачница, като немската ФВ. Това са туморите на автоиндустрията.
fallback
Последни