fallback

Блогър разглоби Nissan Qashqai, да да покаже силните и слабите му страни

Кросоувърът прави впечатление с качество на сглобката, но има и проблеми (ВИДЕО)

Руснакът Иля Свиридов - блогър и колумнист на YouTube канала „Club Service“, този път се е захванал с новия Nissan Qashqai, като посочи неговите предимства и недостатъци. За целта екземпляр на кросоувъра беше напълно разглобен.

В случая е използвана версията със задвижване на всички колела, оборудвана с 2,0-литров, бензинов атмосферен двигател с мощност 144 к.с. и CVT скоростна кутия. Този мотор не се предлага за пазарите в ЕС, но е предпочитан в Русия. Автомобилът е в ниво на оборудване SE+, като препоръчителната му цена е 2,3 млн рубли (26 500 евро).

Наблюдателят на „Club Service“ забеляза, че Nissan Qashqai има висококачествено окабеляване - всички снопове са защитени и добре изработени. Няма оплаквания и от виброизолацията - плочите са залепени дори в нишите на резервното колело и задните арки. Освен това, шевовете на заварките са от високо качество.

Сред недостатъците се посочват небоядисана напречна армировка на тялото, „празни“ врати, както и странен избор на материал за шумо- и топлоизолация на пода - пяна пластмаса в целофан, като тя е положена под краката на водача и пътниците. Само за месец и половина работа е открита повърхностна корозия по елементите на окачването и изпускателната система, има проблеми със спирачните дискове.

Според Свиридов, Qashqai не е подходящ и за активни шофьори - бързото шофиране може да намали наполовина (до 80 000 километра) ресурса на вариатора, а също и да доведе до повишен разход на масло от двигателя. Окачването също не се оказва надеждно и на 80 000 км пробег собственикът трябва да е готов да разходи.

Снимка и видео: Car Service

fallback
  • #11
    Зв лалов ( преди 2 години )
    До 7Вие колко автомобила сте произвели.?Или разглобете също такъв Нисан и споделете Вашите виждания.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако слушате този блогър, ще трябва само Тойоти да си купувате ... Nissan Qashqai за парите си е много приличен автомобил. Конкретно тази конфигурация която се коментира в клипа не е най-удачната. Или дизел 1.5/1.6 (1.6 вече не се предлага, но в никакъв случай 1.7 че много харчи и малко върви) с ръчка/робот, или бензин 1.33 пак с ръчка/робот. Единстваният вариант за 4х4 е със CVT, което последните години Nissan доста пооправиха и на X-Trail си е много ОК, но не знам дали е същото и на Qashqai
  • #9
    Zax ( преди 2 години )
    Двигател 1. и смях?
  • #8
    До #4 Kasad ( преди 2 години )
    Колко да е японско с тоя двигател на Рено вътре, че и 1.3
  • #7
    До #3 Car guy ( преди 2 години )
    Има го във вариант 4х4 с бензинов мотор
  • #6
    Яшко ( преди 2 години )
    Много каране+ отвратителните условия за шофиране (качество на пътища, замърсяване и т.н.) + това че никой не си обслужва колата навреме и с оригиналните части+ нафта /бензин/ кой от къде намери води до преждевременно износване на всичко по автомобила. Вие какво искате само да карате и да сипвате нафта от туби, да слагате масло кой от къде намери и колите да ви държат по милион километра...
  • #5
    Киро ( преди 2 години )
    Я, колко интересно, една нормална кола никога не са могли да сделат тия, но иначе мнения и оценки дават. Като тоя е такъв специалист, да хване да оправи местното производство. От повече критици нужда няма.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Хора, вече сме в 21-ви век. Тези филми, есен да вдигаш колата на трупчета и да я загърнеш с брезента до първа пролет вече не са по кината. Навремето хората правеха 100 хил км за 20 години, а сега имам познати, които въртят 100+ на ден и след 6-7 години колата е за подмяна,
  • #3
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    От петнайсетина години всичко е ширпотреба. Няма масов автомобил, който да е с по-добро качество на материалите в сравнение отпреди 20 години, примерно.
  • #2
    Kasad ( преди 2 години )
    Хаха, седнали да плюят японското, ада знаете немските премиум какви кочини са.. На аудитата увисва е на тавана и помпи те, наБМВтата вариаторите и пак помпи те и бързо лющене на таблото, на Мерчовете течове на антифриза и лоши завари на задницата.... Та немско никога!
fallback
Последни