fallback

Употребявани коли вече са с 30% по-скъпи от новите

Ето 15 модела на 1-2 години, които ще ви струват повече от току-що произведените

Вероятно на мнозина им е писнало да слушат колко са поскъпнали автомобилите. Пазарът обаче продължава да върви нагоре, като положението става все по-абсурдно, а продължаващият недостиг на микрочипове гарантира, че нещата няма да се променят още известно време. Скокът на цените се отрази и на употребяваните автомобили, като се стигна до ситуация, за която вече е ставало дума – хората са готови плащат за коли на старо повече, отколкото за нов.

Разликите в цените понякога са фрапиращи, показва изследване на автомобилният сайт iSeeCars, който е анализирал 1,5 милиона продажбите в САЩ на на нови и употребявани автомобили през януари. Оказва се, че употребяваните коли се продават средно 1,3% по-скъпо от нови, като в случая става въпрос за автомобили на възраст 1-2 години. При някои модели обаче разликата надхвърля 30%.

15 модела, които струват по-скъпо на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е за американския пазар. Половината коли ги няма в Европа
  • #13
    Карам е90 ( преди 2 години )
    Продавам си колата - 20 бона, побързайте, че другата седмица може да стигне около 25
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Разбира се, нито дума за новото сузуки Джимни, което в момента е най-трудно намираната нова кола - за него се чака над година, а употребявано върви два пъти повече, отколкото ново.
  • #11
    Газко Уазков ( преди 2 години )
    Употребявана кола е кола, напуснала веднъж шоурума, дилъра. Може да е и на уедна седмица и 500 километра. Ако имам нужда от кола днес, ще я взема малко по-скъпо от съвсем новата, ако трябва да чакам за втората 6 месеца. Иначе, ние българите, като чуем употребявана кола, си представяме 20 годишен кошник на 500к километра. По западните стандарти това е не кола, а скрап.
  • #10
    Дрън дрън ( преди 2 години )
    Не пишете такива глупости плашите наивните хорица.
  • #9
    Ала бала ( преди 2 години )
    Цената на новите са най-ниските възможни, без никакви екстри, а на употребяваните са с екстри. Това е причината за този парадокс.Даже и като се преписва, пак трябва да се мисли! Това много пъти се повтаря в нашите коментари, ама няма кой да чете!
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    това ,че някой загубен Хамериканец би дал 500 долара повече за опърдяна вече кола не влияе на Българкия пазар. колко още да скочат цените на старо? ако толкова ми трябва кола а цените са наистина абсурдни ще взема един кошник за 3000 лева и готово.. и без това вероятно ще е по здрав от новите напудрени тенекии
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз пък, като селско момче, гледам, гледам у Mobile.de и как па не видях една употребявана кола да е по-скъпа от нова - не знам!!
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Пандемията създава предпоставки за мощни икономически стимули. От една страна, има затруднения във веригите на доставките заради локдауните, а от друга страна, засилено търсене на стоки, породено от ниски лихви и печатане на пари, т.е търсенето се увеличава, а предлагането - намалява и цените се взривяват. Аз си мисля, че това е търсената цел с епидемията, защото тя се оказва мощен стимул за икономиката, особено за американската икономика.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    В момента надуват един балон, който до 1-2 г ще се спука. Същото е, като с имотните балони. В случая с колите има картелно споразумение между всички производители с едно единствено оправдание липсата на чипове. Това разбира се е лъжа и много експерти са го доказали. Създава се дефицит на нови коли, за да могат да се разпродадат всички залежали и непродадени, както и трайно да скочи цената на колите. Всичко, като отмине цената няма да спадне, а ще остане на новите нива, Това е далаверата!
fallback
Последни