fallback

Най-чупливите автомобили на възраст от 6 до 15 години

Британски експерти препоръчват тези модели да бъдат избягвани

Дефицитът на нови автомобили, с които се сблъска пазарът през последните 2 години, продължава, като причината е добре известна – недостиг на микрочипове. При тези условия производителите предпочитат да предлагат коли с по-богато оборудване, което доведе и до скок на цените. Съответно, потребителите се ориентираха към пазара на употребявани превозни средства.

Намирането на надеждна кола втора ръка не е никак лесно. Затова и британското издание Whatcar.com състави класация на най-проблемните употребявани автомобили на възраст от 6 до 15 години. За целта е било проведено допитване до 13 000 местни шофьори, които е трябвало да посочат какви проблеми са имали с колите си през последните 12 месеца. Така са определени и „победителите“ в отделните категории.

Най-проблемните автомобили от 6 до 15 години (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Таман ( преди 2 години )
    да кажа, че руските експерти са установили, че няма британски такива, и ти да видиш - те пък познали...
  • #8
    Вин ( преди 2 години )
    Йордан Само си представете, че в един миг изчезват всички френски коли над десет години в България! Трафикът ще намалее наполовина :) В Англия не е много по различно.
  • #7
    Fury ( преди 2 години )
    Да им имам проблемите! Мерцедес С класа - проблем с акумулатора!!! Ами както каза колегата по-долу, той не е свързан с колата. Има различни - Бош, Варта, Искра или Монбат :)
  • #6
    Йордан ( преди 2 години )
    До 1. Нормално е да няма нито 1 френски. Просто никой не оцелява до тази възраст, повечето са за скраб
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Имам Tesla Model S 75D 2018г. Направил съм 80000 км. Не помня да съм правил нещо, освен зареждане. Окачването пък е перфектно - на въздух. *** класация.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако се интересувате от относително истинска класация за надеждност на автомобили продавани в Европа, това е car reliability index. Повечето модели ги има там и е описано в проценти какво точно се поврежда и средната цена на ремонта. Не е за фенове на германските марки, че подреждането няма да им хареса изобщо еле пък и цените на ремонтите, но това е истината от поне 10 г.
  • #3
    BENZIN ( преди 2 години )
    Опаааа, пак Тресла
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Коли на по 10-15 години имат проблем с акумулатора- това странно ли е!?! Ако е все още този , с който е купен автомобила си е съвсем в реда на нещата и не мисля,че трябва да се води "повреда". Трябва да обявяват ,каква марка е акумулаторът(щом се води повреда) , защото той няма нищо общо с автомобилния производител! Собствениците на БМВ в Англия са щастливци - само 150 лири за ремонт:))
  • #1
    Вин ( преди 2 години )
    А, к'во стана, няма един френски - любимият плювалник за местните "разбирачи"?!
fallback
Последни