fallback

Kia представи новото поколение на Niro

Порасналият на размери кросоувър ще се предлага в три варианта

Kia разкри нови подробности за второто поколение на компактния си кросоувър Niro. Този SUV дебютира през ноември 2021 г. на изложение в Сеул, а сега от компанията разкриват и подробности за модела.

Новият Niro е пораснал на дължина с 6,5 см - до 4,42 метра. Освен това автомобилът е с 2 см по-широк – 1,92 метра, и с 1 см по-висок – 1,545 метра. Междуосието е нараснало до 2,720 метра (+2 см).

Дизайнът на модела следва актуалния корпоративен стил на марката, наречена Opposites United. Тази философия беше въведена преди две години от концептуалния HabaNiro. От него ново поколение взаимства DRL-оптиката, силуета на тялото и масивните вертикални „бумеранги“ на задните светлини.

Интериорът на кросоувъра е подобен на този на последния електрически автомобил на марката - EV6. Тук виждаме волан с две спици, чифт комбинирани дисплеи, отделен сензорен екран за климатика и шайба на скоростната кутия. В салона корейците се залага екологично чисти материали, някои от които са рециклирани Тапицерията на тавана е рециклиран тапет, а столовете е от евкалиптови листа.

Новият Niro ще се предлага с избор от три задвижващи системи - хибридна (HEV), plug-in хибрид (PHEV) и пълноценен електрически двигател (BEV). Задвижването винаги е към предната ос, като стандартният хибрид е базиран на бензиновия двигател 1.6 GDI със 103 к.с., на който му помага електромотор с 32 к.с. Скоростната кутия е 6-степенна роботизирана, а обявеният от Kia разход на гориво е 4,8 л/100 км.

Кросоувърът ще се предлага с пълен набор от функции за активна безопасност, включително автономно аварийно спиране (AEB) с разпознаване на пешеходци/велосипедисти и преминаване на кръстовища, предупреждение за внимание на водача, автоматични дълги светлини, асистент за безопасно излизане от паркинг, предни и задни паркинг-сензори и разпознаване на пътни знаци.

Адаптивният круиз-контрол и асистиращите системи за следене на лентата се комбинират, за да образуват една полуавтономна система за шофиране „Highway Driving Assist“. Тя служи за ускоряване, спиране и центриране на Niro в рамките на лентата на магистралата. Има и допълнителен асистент за паркиране, при който водачът може да премести своето Niro от разстояние с помощта на дистанционно в ключа.

Още снимки на новото поколение на Kia Niro - вижте в галерията:

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    По интересно ще ми бъдат данните за електрическата версия и да се сравнят с настоящата, като пробег, скорост на зареждане и т.н. Така ще се провери какво е развитието в електромобилността. Но тези данни още не са ги представили.
  • #6
    до 1 ( преди 2 години )
    А Model Y Dual Motor какъв е? 2 мотора е по-добре от 4х4. Не можеш остана на пътя. Все единият ще те прибере.
  • #5
    край ( преди 2 години )
    Не мога да свикна с екстериора на последните модели хюндай и киа. Вътре колата изглежда много добре.
  • #4
    112 ( преди 2 години )
    На мен пък ми допада и то доста.
  • #3
    Докторът ( преди 2 години )
    Конски разход на гориво за такава консерва, която не върви изобщо.В действителност ще е към 7/100
  • #2
    Докторът ( преди 2 години )
    Разход на гориво от 5/100 при 130 коня е постигнат и даже подобрен преди 20 години.Не знам това за някакво постижение ли го давате?
  • #1
    Докторът ( преди 2 години )
    Какво е това недоразумение?
fallback
Последни