fallback

Защо двигателите на кросоувърите се износват по-бързо?

Експерти посочиха 6 основни причини за намаляването на ресурса на тези мотори

Кросоувърите и обикновените автомобили много често получават едни и същи двигатели, чийто ресурс се оказва отличен. След няколко години използване моторът на кросоувърът се оказва в по-лошо състояние, въпреки че неговият пробег не се отличава от този на седан или хечбек, оборудван със същата задвижваща системи.

Какви са причините за тази разлика и може ли изобщо тя да бъде премахната? На тези въпроси отговарят експерти от изданието ZR, които разкриват защо се стига до подобно нещо. Те посочват 6 причини, поради които двигателя на кросоувъра е подложен на по-големи натоварвания и съответно ресурсът му се изчерпва по-бързо.

6 причини, поради които моторът на кросоувъра се износва по-бързо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Автотранспортен техн ( преди 2 години )
    На много от днешните crossover-и и suv-та се поставят малки двигатели по хиляда кубика. Няма как да върши работа като джипка. Такъв мотор става за Поло, Смартче , Корса.. при това без много пътници и багаж, иначе живота на малкото ДВГ значително намалява.
  • #9
    //// ( преди 2 години )
    #8 ти по скоро го питай, защо като няма триeне и е вечен, оня с телата на 1.5 млн. км. е сменил 3 двигателя?
  • #8
    До номер 7 ( преди 2 години )
    А,като много знаещ,я я кажи нещо за охлаждането на електричката,в сравнение с нормалните двг автмобилета :р
  • #7
    Gridserve UK ( преди 2 години )
    Само един вид двигател не се износва и не зависи от натоварването и това е електродвигателят. Роторът се върти от силови полета, тpueне няма.
  • #6
    Въпрос ( преди 2 години )
    Защо ни занимавате с проблемите на каруците за селяни, мутри, ловджии, рибари, председателите на ТКЗС-та и кухи силиконови ***?Интелигентните хора карат други автомобили!
  • #5
    Ха ха ( преди 2 години )
    За всичко се плаща. И да се кара 2 тона кола с 1.6 двигател е несериозно.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Поради тази причина карам РАВ4 хибрид 222 к.с. 4х4. Само, че нямам кардани и диференциали, а единият електромотор е на предните, а другия на задните колелета и по този начин нещата са 6. Японеца го е измислил. Другото, което е, че мотора не се мъчи, защото електродвигателите се включват, когато се изисква повече мощ и тяга. Хибридната система пази двигателя и той работи винаги на щадящи обороти и износването е в пъти по-малко от това на нормален автомобил. И друго, че в задръстванията съм на ток
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    По-голяма идиотщина от това скоро не бях чел:Кросоувърите имат по-голяма склонност да затънат в калта или в дълбок сняг, отколкото колите.
  • #2
    Ken ( преди 2 години )
    В статията явно се коментират не истински кросоувъри а паркетници. За мен е необяснимо защо основно за пътуване в града и по нормални пътища хората купуват подобни автомобили.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Щото на повечето от новите кросоувъри, повечето и без 4х4 им поставят миксери за двигатели. 1.2, 1.3, 1.4 и тн. Имах СУВ от 2006г. на 270000 км., компресията беше като на нова кола, въпреки, че изпълняваше всички условия от статията, без калта.
fallback
Последни