fallback

Защо още е рано за по-смел дизайн на електромобилите?

Жил Видал, главният дизайнер на Renault, в специално интервю за Automedia.bg

Трудна работа е да се посочи най-влиятелният автомобилен дизайнер на днешната епоха. Но ако абсолютно се налага да го направим, вероятно бихме се спрели на Жил Видал. Само за няколко години този французин успя изцяло да преобърне облика на Peugeot, да превърне компанията от губеща и изоставаща в една от най-печелившите в бранша, и да създаде някои от най-красивите концептуални модели не само днес, а и изобщо, като е-Legend например. След всичко това днес Видал има нова, не по-малко амбициозна задача - да преобърне съдбата на другия френски гигант, Renault, където е главен дизайнер от миналата година. Пратеникът на "КОЛЕЛА" и Automedia.bg разговаря с Жил Видал на автосалона в Мюнхен.       6 въпроса към Жил Видал (ГАЛЕРИЯ):

  

   Вижте и видео от разговора ни с Жил Видал:

   

 

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Между другото не съм фен на Рено, но червеното ме кефи как изглежда
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Ел колите имат свободата да правят по разчупен дизайн именно защото нямат нужда от обемите ДВГ и съпътстващи системи. Обаче повечето са досъущ като нормалните си събратя с ДВГ и само една грозна маска на мястото на радиатор ата решетка. Корейците тръгнаха по правилна посока с IONIQ 5 но дано не си остане единичен случай
  • #6
    TSLA ( преди 2 години )
    Looking under the bonnet on a Mazda MX-30 electric vehicle - наживо е още по-голям шок. Същото е под багажника на i3 като се махне ламарината. Единици са оптимизираните платформи за ел. задвижване.
  • #5
    А бе ... ( преди 2 години )
    тия от рено електрифицираха фичката, ама баш кога свърши тока!
  • #4
    До 6 ( преди 2 години )
    Виж електрическия F-150 и тогава говори дали предния багажник е непрактичен
  • #3
    до 5 ( преди 2 години )
    нямаш много представа за какво говориш, но това не те спира. При повечето електромобили отпред е силовата електроника, 12-волтовият акумулатор, отоплителят. Предният "багажник" на Тесла е колкото да си прибереш кабелите. Така или иначе не е много практично да отваряш предния капак, за да си прибираш покупките
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Отново Рено доминира!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Смел дизайн = грозотия и половина!
fallback
Последни