fallback

Автомобилите, които се обезценяват най-много

Тези 10 модела губят повече от половината от стойността си за 5 години

Всички сме чували как новите автомобили губят много от стойността си, веднага щом излязат от магазина. Придобивката на употребявана кола трябва да предпази купувача от драматичен спад на инвестицията, но в наши дни цените на пазара на коли втора ръка се побърка. Стига се дотам, че някои хора плащат повече за употребяван автомобили, отколкото за нов.

Някои покупки обаче си заслужават повече, докато други е препоръчително да бъдат проверявани внимателно. Анализ на изданието iSeeCars направи списъка от автомобилите на американския пазар, които губят най-малко и съответно най-много от стойността си при притежание в продължение на 5 години. Представяме ви вторите – тоест тези, които са най-лоша инвестиция.

Автомобилите, които се обезценяват най-много (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Не са им паднали цените, а са си дошли на цените!
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако съпругата ти е на 63 си е баба и някоя на 21 си е по-хубава и привлекателна
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Единственият премиум е Лексус, най-бавно се обезценява Лексус.
  • #8
    Чичо ви ( преди 2 години )
    И тази статистика потвърждава, че единствения истински ПРЕМИУМ е Мерцедес...и всички останали - под него.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Ауди А6, БМВ 5 серия, Ягуар - остаряла технология?! Хахаха, екстрите, които имат тези седани, няма да ги има и след 10 години в 90% от SUV-овете на пазара
  • #6
    до: #5 ( преди 2 години )
    Имаш изключително ограничено мислене. Първо кажи кой, как и кога действително и по какъв метод изчисли ресурса на един двигател? Четенето на статии с подобно съдържание на разтегачи на локуми, като теб не е причина да смяташ, че живота на един агрегат или СК е определен брой км. Много неща влияят върху живота им, който е константа, а не фиксирана величина. Другото нещо, което е доста глупаво е това, че си мислиш, че цената се определя само от ресурс на определени компоненти. Има много др. неща.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Един от атестатие за качество е именно обезценяването. Колкото по-качествен и добре направен е един автомобил е съвсем нормално да се обезценява по-слабо. Така е и обратното, колкото по-некачествен и се троши много и ремонтите са скъпи, толкова обезценката му е по-голяма.Такава е логиката на пазара и тя действа от хилядолетия. Всички останали разтягания на локуми за богати, каране много и др. глупости са приказки за наивници. Точно изброените коли в статията се карат малко.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Според мен има две основни причини за по-голямата обезценка на тези коли: 1/ тези коли се ползват от богати хора, които ги карат активно и за 5 години изминават значителен пробег, след който пробег вече са налагат и по-скъпи ремонти или смяна на скъпи консумативи; 2/ тези коли се ползват от богати хора, за които не е проблем да си закупят нов модел, поради което като втора употреба се купуват от не толкова заможни хора, които искат да се докоснат до лукса на богатите, но имат по-малко пари..
  • #3
    Qwerty ( преди 2 години )
    чудесно! ше чакаме тогава нисан лийф-2 от снимката да то купим за 1/3 от цената.. странно обаче как знаят за колко ще се продава след още 2-3 години когато ще е на 5. тук в Европа ще е по скъп така или иначе и цената за транспорт от щатите ще компенсира
  • #2
    Ами ( преди 2 години )
    Кефа цена няма!За простолюдието са Toyota или Dacia там обезценяването е най-малко.
fallback
Последни