fallback

Huawei извади електромобил с автономен пробег от 1000 км

Кросоувърът AITO е съвместна разработка с компанията Seres

Китайският производител на електроника Huawei показа електромобил, който е създаден съвместно автомобилния производител Seres. Подробности за иновацията съобщава уебсайтът CarNewsChina.

Названието AITO се разшифрова като Adding Intelligence to Auto (Добавяне на интелект в автомобила), а специалистите от Huawei работят основно върху операционната система, носеща името Harmony.

Тази система е последно поколение мултимедия, управляваща и електрониката на автомобила. Що се отнася до Seres, то те разработват платформата и електрическия силов тракт. Самият електромобил представлява кросоувър.

Иновацията AITO ще се продава през мрежата от онлайн магазини на Huawei. AITO е петместен кросоувър с динамичен дизайн. Има аеродинамични форми и прибиращи се дръжки на вратите. Изборът на джанти включва такива с диаметър 19 и 20 цола.

Размерът на автомобила е сравним с тези на Audi Q5 и Porsche Macan - дължина ш 4770 мм, ирочина - 1930 мм, височина - 1625 мм и междуосие - 2880 мм.

Електрическият автомобил е оборудван с два двигателя - електромотори със системна мощност 428 конски сили. Колата разполага и с огромна (1.3 тона) батерия, която се характеризира с рекорден капацитет от 200 kWh.

Освен това в AITO е инсталиран 1.5-литров бензинов двигател със мощност 125 конски сили, който в случая играе ролята на генератор, произвеждащ електричество (като при BMW i3). Разходът му е само 0.8 л/100 км.

Целият този силов тракт е способен да осигури автономен пробег от 1000 км. Между другото, това не е първата кола на Huawei. Съвсем наскоро компанията представи друг електрически кросоувър, със същата огромна батерия, но без бензинов двигател.

fallback
  • #13
    До номер 8 ( преди 2 години )
    Никой не те кара да си купуваш немска кола. Карай си там японския *** и не ръси много мозък , че го нямаш.
  • #12
    Никче ( преди 2 години )
    Като при BMW i8 - не i3, мутри ***.
  • #11
    Яко ( преди 2 години )
    А през останало 99% от времето когато не ми трябва такъв пробег , просто ще си разнасям 3тона батерия из града
  • #10
    Яко ( преди 2 години )
    Няма проблеми , другия път сложете 5 тонна батерия с 400квч , която струва половин милион и може да мине и 3000км :)
  • #9
    електрокар ( преди 2 години )
    Абе те на хартия и 100000 км могат да изкарат ама на пътя надали. Те и мерцедес и порше се хвалеха ама при тях разликата теория-практика се оказа най голяма. Като го направят като го пуснат тогава ми въздишайте по тия трошки. Нали знаете как руснаците всяка година пж ще пускат уникална лада която щяла да разбие всички пускат ама само по фейсбука. Оставете тая комунистическа пропаганда.
  • #8
    Любо ( преди 2 години )
    Много се надявам-НЕМСКИТЕ НЕДОРАЗУМЕНИЯ:ДОЛНОПРОБНО КАЧЕСТВО,ОБВИТО В ЛЪСКАВ ЦЕЛОФАН,НА ЧЕТВОРНИ ЦЕНИ...ДА ИЗЧЕЗНАТ ДО НЯКОЛКО ГОДИНИ!!!ТАЯ ОТКРОВЕННА ИЗМАМА-НЕМСКИ АВТОМОБИЛ,НАКРАЯ ТРЯБВА ЛЪСНЕ!!!ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ-ПРЕМИУМИ СА-Л****** В ЦЕЛОФАН!!!
  • #7
    Гошко ( преди 2 години )
    Много хора се подиграват на китайските продукти, ама често не си дават сметка, че, дори фасулът, който ядат идва оттам. Преди 10 години доста мои колеги се подиграваха на колелото, което си сглобих с изцяло китайски части - мотор, батерия, контролер. А то, милото, вече има 43к км зад гърба си и пита за още, върши ми идеална работа в града (и не само). Та така и с колите, слагат в малкия си джоб бая световно доказани играчи, които, ако не се позасилят.. си заминават...
  • #6
    amdin ( преди 2 години )
    Ами може да сложат 2 тона батерия и два генератора...и ще изкара 2000 км...
  • #5
    amdin ( преди 2 години )
    Аз китайски *** няма да си купя...
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    единия ми телефон е iPhone 6. На седем години е и все още през около два месеца получавам ъпдейти на ОС. Също така работи като нов. Само е бавен.
fallback
Последни