fallback

Автономното управление ще стане задължително

Константин Конов и Динко Русев от Bosch Engineering Center Sofia пред Bloomberg Tech21

Двигателят с вътрешно горене, който промени планетата и живота ни прец ХХ век, сега изглежда осъден от политиците и от затягащите се екологични мерки. Хиляди компании, които вече век се специализират в развитието му, сега ще трябва да си намерят нови сфери на действие. Някои вече са го сторили и създават решения за бъдещето не къде да е, а в България. Отличен пример е Robert Bosch чрез "Бош Инженеринг Център София".     Константин Конов и Динко Русев по време на конференцията Bloomberg Tech21:CarTech       Лектори на конференцията Bloomberg Tech21:CarTech бяха неговият управляващ директор Константин Конов и инженеринг директорът Динко Русев. С тях разговаряме за бъдещето на автомобилната индустрия в България и как технологиите съвсем скоро ще променят начина, по който ползваме колите си.

8 въпроса за бъдещето на автомобила (ГАЛЕРИЯ):

Пълния запис от конференцията Bloomberg Tech21:CarTech можете да видите тук.

fallback
  • #23
    ogog ( преди 2 години )
    ше стане ако останат чипОви,
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    И какво става като сензорите се обледенят? А, да, умираш. Поредната простотия за редуциране на населението след като презервативите и хапчетата се провалиха. Другата е мега хипер ***, които вместо "тя" или "той" се наричат "те".
  • #21
    А мен ( преди 2 години )
    по ме интересува кога жените ще стават общи!
  • #20
    Ккк ( преди 2 години )
    До 12 прав си камиона ми има адаптивен круиз контрол тоест ако намали този пред мен автоматично намалям и аз но ако вали сняг и се полепи по него гаси всичко и ти казва до тук бях хаха
  • #19
    Ванката ( преди 2 години )
    В България няма как! Ремонтираните пътища са с дупки и пукнатини месец два след ремонта! Маркировката е щета от кръпки!
  • #18
    ДВГ ( преди 2 години )
    99,99% от шофьорите ги е страх когато друг ги вози а ще се доверят на някаква технология с камери и логаритми!? Сещате ли се какво ще стане ако хакер хакне софтуера, на мен не ми се мисли.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Преди доста години, Бош наистина бяха иновативна компания с много открития и нововъведения. Това време обаче е отдавна в историята. Последните десетилетия само западат и се смъкват надолу. Дори виждам, че лъжат, че са измислили Common Rail. Да, ама не. Нека кажат защо със Сименс се изнесоха от Германия. Те са едно, ако някой не знае. Изнесоха се в посока Китай, защото ги хванаха в лъжи, измами, подкупване и укриване на данъци. Учудени? Предполагам няма. Това е типичната немска компания...
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    спориш за семантика, вземи се образовай малко
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    15, вземи се образовай малко, преди да се изказваш неподготвен. Автопилота е по скоро круиз контрол (авиация, корабоплаване) поддържа, глокс, (височина) скорост, както следи за потенциален сблъсък, НО нямя да предприеме нищо, освен да ти каже. Затова е и задължително дори на "автопилот" да има някой, който да следи какво се случва и може да поеме управлението във всеки един момент.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    в авиацията има автопилот от 30 години, ама откъде да го знаеш?????
fallback
Последни