fallback

Suzuki представи новото поколение на S-Cross

Коросоувърът сериозно смени визията си и изгуби част от името си

През далечната 2006 година, Suzuki представи компактния кросоувър от В-сегмента SX4, който наподобяваше повдигнат хечбек и се продаваше също и под името Fiat Sedici. През 2013 година излезе второто поколение, което добави към името си S-Cross и нарасна на размери, доближавайки се до по-обемните машини от C-SUV сегмента.

Сега, на ход е третата генерация на японския модел, като този път от името отпада SX4. Така на сцената излиза новият Suzuki S-Cross, който по-сериозно променя дизайна, но запазва досегашните си размери и моторизацията. И докато досегашният модел не бе най-атрактивния в класа си, то поколение 3 е с визия, която повече приляга на автомобил с 4х4 задвижване.

Целта на Suzuki е била да направи по-мускулести пропорции, с по-голяма предница и по-комплексна задна част. Налице е нова решетка с хромирани и лъскави черни детайли, а дизайнът на челните светлини е променен, както и този на дневните фарове и тези за мъгла. Защитата под купето подсказва, че с този автомобил може да се пробвате и извън пътя. Отзад виждаме нови хоризонтални светлини, черни защитни панели на бронята и малък спойлер.

За задвижването на новия кросоувър на първо време ще се грижи един-единствен двигател с обем 1,4 литра и 129 конски сили, който е свързан с мека хибридна система. Тягата може да се предава към предните колела или към четирите чрез системата AllGrip Select с помощта на 6-степенна механична или автоматик със също толкова предавки. Догодина се очаква и плъг-ин хибридна версия на модела.

Интериорът на S-Cross също е еволюирал, като има сходния изчистен вид на досегашния модел. Новост е мултимедийната система с 9-инчов монитор, която предлага свързаност с Apple CarPlay и Android Auto, като на екрана може да се проектират данните от 360-градусова камера.

Налице е и пакет системи за безопасност и асистиране, сред които се открояват адаптивен круиз контрол със Stop & Go функция, поддържане на лентата, следене на сляпата зона и на напречен трафик отзад, разпознаване на пътни знаци и др.

Новият модел се очаква по дилърствата още в края на тази година, като все още не са ясни цените и нивата на оборудване. Машината ще се предлага с избор между 8 цвята на каросерията. Както и досега, за европейските пазари S-Cross ще се произвежда в завода на Suzuki в Унгария.

Повече снимки на Suzuki S-Cross вижте в галерията:

fallback
  • #6
    До 2 Васко ( преди 2 години )
    Перфектен и икономичен, да. Но бюджетен? Витарата 60к лв., а това няма да е по евтино.
  • #5
    Колега 3 ( преди 2 години )
    Пежо 4008, което всъщност е АСХ
  • #4
    И.а ( преди 2 години )
    Не е пестене в дизайна, а постоянни забрани за дадени форми, които уж са опасно при сблъсък с хора. Затова се кефя на г клас Порше и някои американски дето се различават.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Лъха на Mitsubishi ASX или нещо подобно, обезличиха се колите, вече на повечето марки дори и на външен вид са им почти еднакви, защо това пестене в дизайна не ми е ясно.
  • #2
    Васко ( преди 2 години )
    Перфектен ,икономичен,бюджетен автомобил.
  • #1
    AAV ( преди 2 години )
    Дизайнът на японските автомобили сякаш е запецнал някъде във времето. Това ново Сузуки спокойно може да мине за модел от преди 5-10 години
fallback
Последни