fallback

Полудяването е пълно – дилър поиска 100 000 долара за Toyota RAV4

Проблемите с производството на нови коли доведе до огромни надценки

Toyota RAV4 Prime е отлично предложение за хора, които може да обмислят преминаване към електромобил, но още не са готови да се доверят изцяло на такъв тип задвижване. В същото време колите на ток се продават толкова бързо, че производителите едва смогват да ги направят, а търговците определено се възползват от ситуацията.

Това ясно и от публикация в Twitter, от която се вижда, че дилър на Toyota е поставил надценка от 40 000 долара за кросоувъра с хибридно задвижване. Той явно разчита и на проблемите с производството на нови автомобили, които сериозно удариха големите компании.

В САЩ при излизането на нов модел производителят посочва препоръчителна цена (MSPR), на която той да бъде продаван. Въпреки проблемите, тези цени не са скочили в последно време, но нищо не задължава дилърите да се съобразяват с тях. И те използват максимално случващото се, за да печелят.

Проучване на изданието Motor1 показва, че надценките, поставяни от търговците са се увеличили значително. От две представителства на Kia посочват, че няма нито един Telluride, продаден на MSPR, а ако някой иска plug-in хибрид или електромобил, той трябва да бъде поръчан и ще се предлага на цена от 10 000, 15 000 и дори 20 000 долара повече от препоръчаната от производителя.

Дилъри на други марки обясниха същото, но определено този на Toyota, който продава RAV4 Prime за близо 100 000 долара бие всички рекорди. При японския кросоувър MSPR e 49 649 долара, което означава двойна надценка.

Снимка: Twitter

fallback
  • #5
    Някой ( преди 2 години )
    Ами иска,няма лошо,ако има глупав да ги даде,ще му ги вземат с усмивка!! Използват *** сега за този модел се чака повече от година,няма достатъчно количество за продажба,и някой който не иска да чака...То е лудост и 2500 наем на месец за гараж да даваш,но и това го има,еле ако не са от джоба ти най вече!
  • #4
    Pete ( преди 2 години )
    Алчни представители, време е да фалират....л
  • #3
    D ( преди 2 години )
    За такива алчни дилъри, Тойота започва да им продава автомобили на десетторна цена и за 1 месец затварят.
  • #2
    Владо ( преди 2 години )
    Пише се MSRP (Manufacturer's Suggested Retail Price)
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Дилърите са абсолютно паразитен посреднък, който само оскъпява продукта за краен потребител. След това и за поддръжка надуват цените и отказват хората от официалните представителства.
fallback
Последни