fallback

Спасението за старите коли в България може да е в синтетичните горива

Индивидуалната мобилност ще става по-скъпа в бъдеще, казва Александър Миланов, управител на BMW Group Bulgaria

ХХ век мина под знака на личния автомобил - не само като превозно средство, но и като социален изравнител и ускорител на икономиката. Ще намалее ли ролята на личния автомобил с електрификацията и напредъка на автоматизацията? Ще се превърне ли колата от нещо, което притежаваме, ценим и дори обичаме, в нещо, което ползваме, когато имаме нужда?               Това е основната тема на разговора ни с Александър Миланов, дългогодишния управител на BMW Group Bulgaria, в рамките на конференцията Tech21:CarTech, организирана от Bloomberg TV Bulgaria. Цялата дискусия можете да видите на сайта на Bloomberg Tech21, а пълния разговор с Александър Миланов - във видеото под статията.       9 въпроса за бъдещето на личния автомобил (ГАЛЕРИЯ):

 

Целия разговор с Александър Миланов вижте във ВИДЕОТО:

 

fallback
  • #29
    Старец ( преди 3 години )
    Какво означава "старите" коли? Да не би да имате предвид 98% от продадените тази година?
  • #28
    PLAID ( преди 3 години )
    Защо е-колите са неизбежни? I. Ауспух II. Петрол III. Атомна (АЕЦ), Вятърна (ВяЕЦ), Слънчева (ФЕЦ), Водна (ВЕЦ) и Геотермална -> чиста, вечна енергия -> 0 лв/км, 100% кеф
  • #27
    До 24 ( преди 3 години )
    А когато не пече слънце, май пропусна че ще ползваме в бъдеще онези същите батерии, за които лобистите на нефта обясняват че сме щяли да ги заравяме в земята. Реално батериите на електромобилите могат да се ползват още десетина години дори когато капацитета им е паднал под 80% от първоначалния и се водят бракувани. Една сравнително малка 60 киловатчаса батерия при 80% останал капацитет, ще разполага с 48 kWh. А инверторът и може да доставя 200 300 киловата мощност за бързо зареждане.
  • #26
    До 24 ( преди 3 години )
    Напълно съм съгласен с тебе, въпреки че цифрите ти не са коректни. Ако приемем че за България добива е средно между 1200 и 1400 киловатчаса годишно, излиза че средният дневен добив за годината е от 3,3 до 3,8 kWh. И това е от един киловат централа. Като ти трябват повече, просто слагаш повече панели и презапасяваш. Въпреки че сега малко им вдигнаха цените, панелите са буквално без пари, като сметнеш колко им е добива в лева по днешни цени на тока от 50 стотинки без ДДС и други такси.
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    След-ОСМАТА СМЯНА НА КАЗАНЧЕ-ОХЛАДИТЕЛНА СИСТЕМА НА Х5(?120 000).....В СЕРВИЗА МИ КАЗАХА: ПОНЕЖЕ Е МНОГО ГОЛЯМ ДЕИГАТЕЛ(4.8i) ..НЕ МОЖЕ ДА ИЗДЪРЖА!!!!!ПОПИТАХ:ТИЯ НАЙ ВЕЛИКИ ИНЖИНЕРИ ОТ БМВ...НЕ СА ЛИ СЕ СЕТИЛИ ПО-РАНО?А ФАРОВЕТЕ СЕ СМЕНЯХА ВСЯКА ГОДИНА(НАПУКВАТ СЕ)...ЩОТО ИМАЛО-УЛТРАВИОЛЕТОВИ ЛЪЧИ!!!335i..ПОСТОЯННО БЕШЕ В АВАРИЕН РЕЖИМ....ГОРИЕОТО НЕ Е ДОБРО!!!И ДРУГИ ГЛУПОТЕВИНИ!!!НИКОГА НЕ СИ ДАВАЙТЕ ПАРИТЕ ЗА ТАЯ -ИЗМАМА!!!
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    толкова сте смотани, че дори не разбирате парниковия ефект, нещо за средното образование; друго си е да дишате мръсен въздух и да пиете отрови
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    страшно лоби си имат нефта, но опорките ви са доста зле
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    *** разбира се, че от опит го казваш :)
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Компании като-БМВ,съществуват на база-МАЗОХИЗЪМ!!!Безумни(ТРОЙНИ ЦЕНИ) и ДЪНО КАТО-КАЧЕСТВО!!!Купувайки си-БМВ,ставаш роб на СЕРВИЗИТЕ ИМ!!!Казвам го от опит...многократен,различни модели,винаги купувани-НОВИ!!!ДЪНО НА ДЪНОТО!!!
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Именно затова се ползват куп други технологии, както и батерии за няколко месеца напред. Но откъде акъл за толкова много?
fallback
Последни