fallback

Новият Mercedes-AMG C63 с 4 цилиндъра е доста бърз на "Нюрбургринг"

Ревът на V8 двигателя обаче със сигурност ще липсва на мнозина (ВИДЕО)

По-рано тази година Mercedes-AMG обяви, че новото поколение на C63 няма да получи V8 двигател, а на хибридна система с 4-цилиндров мотор. Така компанията си навлече доста критики, но тя няма особен избор, тъй като трябва да спази новите екологични изисквания.

Прототип на C63 беше заснет да върти обиколки на пистата "Нюрбургринг", където показа сериозна скорост. Вече е известно, че под капака на модела е поставен 2,0-литровият турбомотор (M139) от компактните автомобили на Mercedes-Benz, но с някои промени. Агрегатът получава електрически турбокомпресор, който е същият като на хиперколата AMG One. Само двигателя с вътрешно горене ще развива 442 к.с.

Най-вероятно моделът ще получи името Mercedes-AMG C63 S E Performance, като на "Нюрбургринг" бяха забелязани седан и комби. И двете машини са много бързи (това се вижда и във видеото), но някои наблюдатели вече обявиха, че има много какво да се желае от звука им сравнение с рева на V8.

Факт е, че C63 трябва да се адаптира, за да оцелее в новите условия и затова е нужен електрически двигател, който да компенсира загубата на четири цилиндъра. Електрическият мотор, монтиран отзад, развива 201 к.с. и 320 Нм при кратки ускорения от 10 секунди, а постоянната му мощност е 94 к.с. Има и стартер-алтернатор с ремъчно задвижване, който произвежда 14 к.с. и се използва за стартиране на двигателя с вътрешно горене.

Със сигурност теглото ще бъде проблем, като се има предвид литиево-йонната батерия с капацитет 6,1 кВт/ч и двустепенната трансмисия на електродвигателя. Изчисленията обаче показват, че мощността ще бъде 643 к.с. за кратък момент и над 500 к.с. постоянно.

Другите промени спрямо стария C63 включват задвижване на всички колела и режим на движение само на електричество. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема под 3 секунди, което е впечатляващо постижение за автомобил само с 4 цилиндъра под капака.

Снимки и видео: CarSpyMedia

fallback
  • #8
    хсплескан ( преди 2 години )
    При V8 моторите рев няма. Има музика,симфония,рок хит или който каквото му харесва.Има мед за душата и радост за сетивата. Но не и рев. Вярно, не са екологични,практични и икономични. Но са радост и несравнимо удоволствие,когато са настроени както трябва.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Хибрид - та това си е обидна дума отвсякъде, това няма да се възпроизведе, едно поколение макс.
  • #6
    До5 ( преди 2 години )
    На дядо ти москвича нали е гилзиран, не го мисли мерцедеса, няма да ти се наложи скоро да си купиш такъв. Смятай кви коли карате 30г. коментаторите скъсани. Винаги готови за основен ремонт.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    ами колко да е само ще кажа че двигателя не е гилзиран
  • #4
    до смехчо ( преди 2 години )
    Не, ти в това си наврян денонощно....и явно ти харесва.
  • #3
    Смех ( преди 2 години )
    Все р(лай)но ти е в устата тва ли закусваш всеки ден?!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами повече е от на р(лай)но смешките с 1,3 .
  • #1
    Смех ( преди 2 години )
    А живота на двигателя колко е
fallback
Последни