fallback

Dacia Sandero е №1 в Европа и за август

Още един модел на румънската марка попада в Топ 5 по продажби

Dacia Sandero продължава за се радва на сериозно търсене на пазарите в Европа и завърши втори месец като лидер по продажби на континента. През август от модела са продадени 14 961 бройки, което е с 8% повече спрямо резултата за същия месец на 2020 година, сочат данните на агенция JATO Dynamics.

Успехът на Sandero идва на фона на спад на общите продажби на нови автомобили на Стария континент. Данните показват, че през осмия месец на годината в Европа са регистрирани 713 714 нови коли, което е с 18% по-малко от август 2020 година. Тове е и най-лошият резултат на пазара от 2014 година насам.

Отличното представяне на Dacia се допълва и от четвъртото място на Duster, който се оказва и най-добре продаваният кросоувър в Европа за август. И двата модела на румънската марка записват увеличение на продажбите си.

Най-продаваните автомобили в Европа за август (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Като слезете на земята и почнете да смятате с номиналните цифри на обороти, нетна печалба, марж на автомобил, разбираме защо ВАГ от десетилетие и нагоре е в челната тройка и далеч от фалита, а останалите се чудят какво да правят , с кой да се обединят и т.н. антикризисни мерки. Да не говорим за глупостите как с един продаден фият дето е на 1/3 цената на 1 голф си оправили тотото, тва само *** ло у мен не удач ник може да му роди главата.Опел го фалираха американците от ГМ.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    За по-голям комфорт и сигурност,билет,автогара автобус и спиш по пътя на магистралата.Аз с Дачия ще мина край теб като спрял и ще си свиря в удобство и независимост.Тъй като усещам май ипари за билет нямаш.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    До 12,за ФВ 2% е голям спад,а при ФИАТ 1 продаден миналата година и 2 продадени тази си е 100% печалба.Рено да си знаеш 85%+ е частен консорциум а останалите проценти са държавни,защото държавата трябва да цуца от някъде за без нищо.Обединението на Пежо-Ситроен и ФИАТ е огромно и в скоро време ще стане един от най-големите играчи на световната сцена. Е незабравяй,че немците фалираха Опел и той стана собственост на Пежо и сега е добре.ФВ са измамници,пак го доказаха,порови за инфо.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    и кво ще направят немците с всичките си марки накуп пак продават по-малко от Тойота където имат само две марки Тойота и Лексус а фв събират скания ман и тн. и па са след тях кой е по-жалък.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Дам, немците все фалират в празните ти к ви на не у дач н иците без два лева и накрая като събереш бройките, в топ 10 ВАГ продава най-много, а фЯт все са пред фалит, рено на дотации от държавата, а в стелантис са събрани пет фалита и на път да стане шести. В проценти стоят добре обаче фалитите. Фят продали тоя месец 2 коли, а предния 1 и сега е 100% увеличение уау. Германците продали 20 хил. предния месец и 19600 тоя месец и 2% спад, ужас ще фалират милите.
  • #9
    край ( преди 3 години )
    Е то така ама при простите европейци. Българина е втори по акъл след евреина и първи по тарикатщина.Къде го търсиш да кара дачия - да вземат да го сполетат всякакви неудачия. Кара бмв/мерц/ауди дизелак с махнат катализатор и филтри. Много върви - малко харчи. Па си е и газарско.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Фият мачкат немците въпреки малкото си модели 500 и Панда мачкат в класовете си.Но италианците са си виновни че позволиха на немците да ию закрият автостроенето.Опитаха инс Французите но Рено не само че Биха фв и станаха производител номер едно в Света ама и Пежо сле сляха с Фият в Стелантис немците треперят още повече
  • #7
    Обективно до #7 ( преди 3 години )
    То с каквато и да е кола по нашите пътища общо взето си е мазохизъм.
  • #6
    Обективно ( преди 3 години )
    браво на Дачия. Сега като пуснат и евтината електричка направо ще избият риба.
  • #5
    Гого ( преди 3 години )
    Пътувам често до Германия, Австрия, Франция, не съм видял човек под 60 години да кара небрандирана Дачия!Или са фирмени коли или ги карат бедни пенсионер!В момента фирмите ги купуват много заради неяснотата с електричките!Не е добре от тук нататък да се инвестира в по-скъпи коли с ДВГ, но и наличните електрички не са ОК за всеки бизнес.Това е причината за възхода им. За лични цели никой с акъла си и с нормални доходи не би си купил тези глокници!
fallback
Последни