fallback

10 страхотни за каране коли, които заслужават по-мощен двигател

Тези автомобили предлагат отлично управление, но имат потенциал за още повече

Страхотните автомобили могат да се определят от редица неща, като най-важните са обратната връзка с шофьора, мощността и стабилното поведение при даване на повече газ. Те определят носят приятни изживявания на човека зад волана и го карат да се чувства още по-добре.

Някои коли обаче малък недостатък - те също дават тръпка при шофирането, но се усеща липса на мощност. Те биха могли да бъдат страхотни, но именно сравнително малкото конски сили под капака ги делят от върха. Изданието MotorTrend посочи 10 такива модела. Всички те предлагат страхотно управление, но заслужават малко по-мощни двигатели.

10 страхотни за каране коли, които заслужават по-мощен двигател (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    За алфата макар че наистина би било добре да идва със заводски шестак на по достъпна цена, има чипове който с малко смеска на етанол и позволяват да слезе до 12.4 на 400 метра което си е в рамките на не-тунингуван шестак.
  • #10
    Шофьор на такси ( преди 2 години )
    Джулията има заводски 510 коня, наясно ли сте бе хора, или пишете статии гьотере...
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    супра мупра амг па немоят свалят под 10 сек на 400м и под 3 сек до 100.
  • #8
    Grr ( преди 2 години )
    Тива са коли за пазар, истинските са AMG,Brabus, RS, M, Supra, Mustang, Ферари, Ламборгини, Макларън, Корвет, Шелби, Гембала и др. Тая статия е писана от някоя леля или чичка над 68г.
  • #7
    Бат Рамбо ( преди 2 години )
    На CR-Z трябваше да сложат двигатели от S2000, вместо този хибрид.
  • #6
    Fury ( преди 2 години )
    На кому са нужни още коне- за да карате в градска среда при ограничение от 30 км/ч (както е вече в повечето големи европейски градове) с вечни задръствания или като карате по магистралата в България при ограничение от 140 км/ч при почти непрекъснато заето ляво платно. При комшиите в Сърбия или Гърция разрешената скорост е по-ниска и там никой не си позволява да превишава скоростта, даже в Германия скоро пътувах по линията Залцбург - Мюнхен - Бодензе навсякъде имаше ограничителни знаци за скорост
  • #5
    Dim ( преди 2 години )
    Джулия Велоче е с реални около 300к.с, а със съвсем леко пипате на настройките на компа става около 350 к.с. Ама кой да знае, нали можем само да преписваме! А Субару и Абарта следва концепцията за автомобил за удовлствие и нямат претенции на супер спортна кола - леко купе, лек двигател, идеален баланс на теглото! Още първия ден като излезе BRZ близнака му от Тойота,двете фирми казаха - можем да сложим по-голям двигател с турбини, но това ще наруши баланса който искаме да има колата.
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Не помня дали самия Абарт или някой тунер предлагаше кит за 1.750 литровия турбо мотор с 200+ коня. Клиото си е съвсем добре с 200те коня, конглокентите са и те с толкова. На бълха като Ъп по-скоро не бих добавял коне...
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Субаруто е трагедия!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Всъщност Алфата е над 300 коня на dyno. Около 310 според SquadraTuning директно от завода.
fallback
Последни