fallback

Над 3000 нови BMW и Mini гният в поле от 6 години

Изоставените край Ванкувър чисто нови коли не подлежат на възстановяване

Автомобилът на снимката е BMW M4, като това е една от колите, за които много хора мечтаят. Тя обаче е в плачевно състояние, както и още 3000 машини на BMW и Mini изоставени на поле край Ванкувър преди 6 години. И макар мнозина да изявяват желание да ги възстановят и върнат в строя, това няма как да стане.

Какво се случи всъщност? Тези 3000 автомобила бяха изложение на сол и влага, след като пристигнаха на пристанището в Халифакс през февруари 2015 година. Тогава Канада беше обхваната от ужасна зимна буря, която нанесе огромни щети. От нея пострадаха и тези коли, тъй като електрическите им системи, стартерите и кормилните рейки бяха непоправимо увредени.

Всъщност, автомобилите имаха шанс да бъдат спасени, след като властите позволиха тяхното изтегляне от пазара. В BMW обаче сметнаха, че не е икономически изгодно те да бъдат ремонтирани, а е по-добре да бъдат бракувани.

Освен това BMW M4 сред колите има и още няколко впечатляващи модела, става ясно от публикация в Instagram. Сред тях са BMW M6, i8 и много рядка Alpina B6. Машините са оставени на полето в очакване да бъдат унищожени или в най-добрия случай рециклирани, като някои от тях вече са доста ръждясали.

Снимки: Instagram

fallback
  • #8
    И.а ( преди 3 години )
    При 4000 бона заплата или 5 в нормална държава си плащаш 900 наем 700 кола и си живееш живота. Само балканеца ходи да бачка събира 10к и отива в автокъщата.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    ами затова караш нови автомобили защото по подразбиране се произвеждат за да се повреждат от 20 години търкалям един автомобил върви като изтребител 5 кг/кс в сервиза на всеки 6 месеца за оглед и профилактика автомобил от автосалон никога това са мутри мощеници крадци измамници и скубачи не можеш да имаш хотели и недвижима собственост от продажба на автомобили и от сервизна дейност
  • #6
    Баба ( преди 3 години )
    Живея в Канада и карам само нови коли- до 50,000 км. Причината за това, е че нямам време да се занимавам с колата, когато, и ако нещо се счупи. Отделно един час в сервиза е между 150-200 долара. А за цялата кола плащам 500-600 на месец. Вероятно сега разбирате, че просто не си заслужава. Колата тук е консуматив.
  • #5
    Авто Джамбазки ( преди 3 години )
    Оооох, котьооо... Дайте ми ги в БГ да видим дали и на какво подлежат... Ще ги продам за нула време! Нов внос!
  • #4
    Съвсем сериозно ( преди 3 години )
    БМВ са ясни че не ги интересува и не им се занимава но пък тия канадци местните не са добре с главите. Никой досега да не ги купи? Това ако е в България нямаше да остане нито една кола. Всичко щеше да е оправено и продадено. А като гледам нищо им няма на колите. Все пак са чисто нови. Дори и да имат тук там някаква ръжда това се оправя лесно. Интериорите са перфектни. Двигател, ск. кутия. ходова част всичко е ново. Тези който са най зле се разглобяват и се продават на части. Пазар бол.
  • #3
    горубляне ( преди 3 години )
    как бе, тва е нов внос уникат. без забележки. Без първи собственик. Дори баба не я е карала.
  • #2
    Смех ( преди 3 години )
    И те ли са регистрирани като "продадени" в статистиката както правят ФВ. И така "мнпу" продават.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Пореден случай, на фона на който е подходящо да си припомним нещо базово, което често ни се изплъзва, докато сме се заровили в мисли за техника и дизайн. Корпорацията (особено частната) работи единствено и само заради печалбата на нейните собственици. Заради печалбата те са готови (от немай къде) да ни предложат дори добри автомобили, но ако поради някаква прищявка на живота, добрият автомобил застраши печалбата ... какво правим с него?! Хвърляме го!, както беше казал великият Т. Колев :))
fallback
Последни