fallback

Tesla и BMW провалиха опита за рекорд на Corvette Z06

Американците обещаха да се върнат съвсем скоро на Северната дъга

Американският производител Chevrolet се опита да подобри рекорда за най-бърза обиколка на "Нюрбургринг", като за целта докара на Северната дъга три прототипа на Corvette Z06. Те обаче така и не успяха да запишат времена на трасето, като виновни се оказаха Tesla, BMW и времето, съобщава Road & Track.

Още в началото на обиколката на пистата се разби прототип на Tesla Model S Plaid, който се удари в една от предпазните огради. Почти едновременно с него същото направи и BMW M8, което доведе до затваряне на пистата, за да може да бъдат почистени отломките от двата катастрофирали автомобили.

Колите на Chevrolet бяха принудени да спрат и да напуснат пистата. От общо 10 машини на трасето само McLaren 765LT и Cadillac CT5-V успяха да завъртят пълна обиколка. А за да се влошат допълнително нещата, заваля силен дъжд, който напълно провали плановете на американците.

В Chevrolet обаче не са се отказали и вече се готвят за следващата сесия, която е насрочена за септември. В компанията смятат, че случилото се е за добро, тъй като инженерите, отговарящи за разработването на автомобила, ще имат време да направят подобрения.

Самият Corvette Z06 ще бъде представен на 26 октомври 2022 година, а продажбите му ще стартират едва през 2022 година. В Chevrolet са убедени, че най-добрата реклама за колата преди нейната премиера ще бъде поставяне на рекорд за най-бърза обиколка на Северната дъга. Вече е известно, че суперколата ще получи атмосферен V8 двигател с работен обем 5,5 литра, който развива мощност от 625 к.с. Моторът ще се развърта до 9000 об/мин.

Снимка: Motor1

fallback
  • #9
    До Пропов ( преди 3 години )
    А дали не е Порше 919
  • #8
    Пропов ( преди 3 години )
    Рекорда на ринга се държи от кола, дето е 600 кила, не 600 коня. Radical се казва. Разни 2 тона *** (Тесла, Бугати и подобни) нямат шанс на писта. *** има, защото е доста лек. А аз мислех че тук коментират хора, дето са малко по запознати.
  • #7
    Радо ( преди 3 години )
    С тоя Корвет 625кс бая трябва да са се постарали, за да завъртят бърза обиколка, че чак да запишат и рекорд..Това не е като да караш в кръг или направо
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Тслата чие време ще подобрява, че последно не можа да изкантари и 250 коньовите хотхечове и подви опашка безславно без официално време, а само някви ютуб смехории снимани с телефонче останаха.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    До Ток. Като се събуди тока от вибратора дето ти беше в задния двор, ти беше накъдрил космите по веждите.
  • #4
    TOK ( преди 3 години )
    Гледно отгоре, на Plaid върху предния мотор пише "3496 Sport Motor". Последната ми дръпка беше с едно Гаярдо с 2 турбини - на 230 му експлоадира съединителя и стана амдибул морков... Изтекоха му чорбите и остана като димка назаде
  • #3
    Монца ( преди 3 години )
    Като се бутат на тая тясна измислена писта е така
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Прототип на Tesla Model S Plaid? Какво значи това, някаква нова по-мощна версия? Някаква нюрбургринг едишън ли е било? По-мощна батерия, 4-ти двигател и повече конски сили? Опит за рекорд ли са правили хората на Мъск на Нюрбургринг? Ето тези неща повече ме вълнуват. Не че Шевролет ако бяха направили рекорд нямаше да е интересно но с този двигател от 625к.с. едва ли ще подобрят времето на Порше на ринга, по-скоро в някаква отделна категория, примерно атмосферни мотори, но не ме вълнува толкова.
  • #1
    BENZIN ( преди 3 години )
    Те понеже Треслите са добре управляеми. То не е, като да караш на драг-държиш волана и натискаш *** на газта, това и баба Сийка от съседната къща го може.
fallback
Последни