fallback

Това ли е най-великата суперкола на Mercedes?

8 факта за легендарния 300 SL, които малцина знаят

Mercedes-Benz 300 SL е един от най-иконичните автомобили на 20 век. Дотолкова иконичен, че е избран за "спортната кола на века" през 1999 г. Уникалната машина, се появява през 1954 година и шокира света с красотата си. А нейната най-характерна емблема са вратите тип "крило на чайка" (gullwing).

Три години след появата на суперуспешното купе, на сцената излиза и версия кабриолет. И двете машини водят произхода си от състезателния модел на германците Mercedes W194, който се появява през 1951 година с идеята да върне довоенната слава на марката на спортните трасета. От използваното олекотено шаси идва и името на модела SL (Super Light / Sehr Leicht).

Уникалният автомобил става истинска сензация, а в гаража си го имали известни личности като Елвис Пресли, Пабло Пикасо, София Лорен, кралят на Испания и много други. Но как точно се появява суперколата, и кои са някои от най-любопитните факти около нея, може да видите в галерията ни:

8 факта за Mercedes 300 SL, които може и да не знаете (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #10
    Stikso1985 ( преди 3 години )
    Гледайте сега има само две марки автомобили Мерцедес и останалите
  • #9
    Владислав ( преди 3 години )
    Всички си знаем,че сме бедни и си предпочитаме френските каруци и японските щайги,някой малко по-заможен може да мине и на хубаво увитите в прекрасен целофан италиански марки които са каца без дъно и милиард проблеми.Ама поне имайте някакво уважение към тази марка па макар и да не сте фенове.Те са се доказали в годините и продължават да са еталон и това няма да го промените с излиянията си.
  • #8
    Владислав ( преди 3 години )
    Не съм фен на Мерцедес,ама грам даже,но като ви чета коментарите и не се сдържах.Какво плювате по марката бе льольовци?Такава била онакава била.Ми ако в днешно време са я сасипали какво ще кажете за вашите възлюбени марки а?Това е класа и лукс,това е доказано име сред поколения и милиарди хора по света,вие *** сте седнали да ръсите акъл какво било!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    4 - съвсем точно казано - ЕДНО ВРЕМЕ ;-). Но това важи и за друг марки6 - колега, какви повече коне, каква тяга, какъв спортен дизайн последните поне 5г. при МБ? Ти на какви хапчета си? А, Б, Ц, Е - класа няма нищо от това което изброяваш. ЕС-класа е предимно лукс, с доста скопени мотори, АМГ е там е друга бира, но това не е "стандартен МБ".
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Карал съм доста нови коли за последните 12-12 години! И като марки, и като серии. Като Мерцедес друга "марка" през това време не съм видял и карал!!! Какво искам да кажа ли? Мипри тях има всичко: и лукс и кич(доста та дори прекалено много), скъпи материали като интериор и екстериор. Наблягат на мотори с повечко коне и тяга, на спортния дизайн и на какво ли не още, и не им пука за дребните нещица - като , практичност, удобство и функционалност и дори икономичност.
  • #5
    148 ( преди 3 години )
    Сега Мерца са, таблети, амбиентно осветление и ребрандирани Нисани......Жалко!!!
  • #4
    Некакъв ( преди 3 години )
    Не съм фен на мерцедес, но едно време са били голяма работа.
  • #3
    А.В.Торът ( преди 3 години )
    Толкова велика суперкола е това за Мерцедес, че им е единствената. Над 50 милиона продадени автомобили, първите в историята, всякакви рекорди и нововъведения, а от 300sl насетне - тишина... Последен келяв пример - AMG One.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    От мнозина е определен като първият суперавтомобил.Макс. скорост - 265 км/ч.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Кое му е специялното 6 цилиндресс само колкото и Пижо 406 купе v6.Странно защо Пижото не е толкова превъзнасяно.Иначе по това време Ферари си имат сериино v12.
fallback
Последни