Социалната мрежа TikTok се радва на изключителна популярност сред младежите по цял свят и затова не е изненада, че автомобилните производители увеличават присъствието си в нея. Проучване във Великобритания показа най-популярните хаштагове, в които се споменават автомобилни марки.
Оказва се, че на първо място е BMW с 22 млрд. преглеждания към 15 юни 2021 година. Подобна популярност се обяснява с рекламната кампания на баварците с хаштаг #the1challenge, посветена на модела 1-Series. Тя стартира през 2019 година, когато BMW предложи на ползватели на социална мрежа да заснемат свой танц под музиката Big Gigantic.
На втората позиция се нарежда Audi с повече от два пъти по-малко преглеждания – 9,3 млрд. прегледа. Следват Jaguar - 6 млрд, Porsche - 4 млрд, Ferrari - 3,5 млрд, Land Rover - 1,8 млрд, Mini - 1,2 млрд и Aston Martin - 394 млн.
Лидер при моделите по популярност в TokTok е Audi TT с 5,5 млн, а на второ и трето място се нареждат Aston Marin DBS с 1,6 млрд и BMW M4 с 1,3 млрд. Всички останали автомобили са събрали под милиард гледания.